Gå til innhold

Søker freelancere til en tjeneste som kan gi flere oppdrag

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg står bak en tjeneste under utvikling, hvor målet er å gjøre det lettere for freelancere å få flere oppdrag.

Derfor ønsker jeg nå i første omgang å komme i kontakt med deg som er freelancer innen webutvikling, apputvikling eller grafisk design. 

Du kan besøke siden på: DigitaleOppdrag.no

Nå holder jeg på å finpusse tjenesten, oversette og rette opp småfeil - og så vil tjenesten markedsføres mot potensielle oppdragsgivere på nyåret. Tjenesten fungerer slik at oppdragsgiver legger ut ett oppdrag, så kan du gi tilbud på dette. Jeg ønsker å ha en gjennomsiktig tjeneste, som tilrettelegger for god oversikt for både oppdragsgiver og freelancer. 

Det kreves ingenting å være beta-medlem, men det er en fordel om du melder fra om eventuelle bugs. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdragskategoriene er ganske front-tunge, og litt snodige. Webutvikling, Webutvikling-annet? Hva med mellomvare, backend, database? 

Edit: Får beskjed ved registrering (på engelsk) om at username only lowercase letters blabla, men det er ikke noe felt i skjemaet hvor man fyller inn brukernavn.

Blir spennende å se om dette tar av, ser lovende ut.

Endret av quantum
Lenke til kommentar

Oppdragskategoriene er ganske front-tunge, og litt snodige. Webutvikling, Webutvikling-annet? Hva med mellomvare, backend, database? 

Edit: Får beskjed ved registrering (på engelsk) om at username only lowercase letters blabla, men det er ikke noe felt i skjemaet hvor man fyller inn brukernavn.

Blir spennende å se om dette tar av, ser lovende ut.

Endre visningsnavnet etter du har opprettet bruker til det du vil, brukernavnet forblir det samme. Hadde samme greia her. Ja dette kan bli bra om det gjøres rett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Godt innspill siDDis, poenget er at timesprisen kan være en av mange faktorer som tilsammen kan avgjøre om oppdragsgiver vil invitere freelanceren til å by. Nå er det jo slik at oppdragsgiver først poster et oppdrag, så er det opp til freelancerne å gi tilbud. Så alt i alt vil ikke timesprisen være avgjørende. 

Font-size: Hva tenker du på med markedsføringssmellen? 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Intressant og spennende. Registrerte meg, men valgte å ikke oppgi timepris da jeg mener dette ikke er noe som har noen betydning før man evt. kommer i dialog med en potensiell oppdragsgiver. Og da vil det til syvende og sist ikke være timeprisen som vektlegges, men en kombinasjon med kompetanse, leveringsdyktighet, og såklart - pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...