Grynder Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hei, Jeg står bak en tjeneste under utvikling, hvor målet er å gjøre det lettere for freelancere å få flere oppdrag. Derfor ønsker jeg nå i første omgang å komme i kontakt med deg som er freelancer innen webutvikling, apputvikling eller grafisk design. Du kan besøke siden på: DigitaleOppdrag.no Nå holder jeg på å finpusse tjenesten, oversette og rette opp småfeil - og så vil tjenesten markedsføres mot potensielle oppdragsgivere på nyåret. Tjenesten fungerer slik at oppdragsgiver legger ut ett oppdrag, så kan du gi tilbud på dette. Jeg ønsker å ha en gjennomsiktig tjeneste, som tilrettelegger for god oversikt for både oppdragsgiver og freelancer. Det kreves ingenting å være beta-medlem, men det er en fordel om du melder fra om eventuelle bugs. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Spennende prosjekt, vi trenger dette. Registrerte meg. Lykke til med tjenesten. Trenger du noe så send meg pm eller epost. Lenke til kommentar
Grynder Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2015 Takk for det, og velkommen! Vi snakkes. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Hvor melder jeg om bugs jeg finner under beta? Ser bra ut men er et par ting jeg gar plukket opp ved å bruke telefonen. Lenke til kommentar
Grynder Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Du kan sende en mail til [email protected]. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Dette ser kjempe interessant ut! Kan jeg spørre hva slags rammeverk nettsiden er utviklet i? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Oppdragskategoriene er ganske front-tunge, og litt snodige. Webutvikling, Webutvikling-annet? Hva med mellomvare, backend, database? Edit: Får beskjed ved registrering (på engelsk) om at username only lowercase letters blabla, men det er ikke noe felt i skjemaet hvor man fyller inn brukernavn. Blir spennende å se om dette tar av, ser lovende ut. Endret 20. desember 2015 av quantum Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Oppdragskategoriene er ganske front-tunge, og litt snodige. Webutvikling, Webutvikling-annet? Hva med mellomvare, backend, database? Edit: Får beskjed ved registrering (på engelsk) om at username only lowercase letters blabla, men det er ikke noe felt i skjemaet hvor man fyller inn brukernavn. Blir spennende å se om dette tar av, ser lovende ut. Endre visningsnavnet etter du har opprettet bruker til det du vil, brukernavnet forblir det samme. Hadde samme greia her. Ja dette kan bli bra om det gjøres rett. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Synes timebetaling ikke trenger å vises. Om kunden er bare/mest opptatt av timepris så er jeg ikke interessert i å jobbe for den kunden. Timepris er noe vi bli enige om. Lenke til kommentar
Font-size Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Er litt spent på denne tjenesten merker jeg. Håper for all del at ikke denne også går i markedsføringssmellen. Lenke til kommentar
Grynder Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Godt innspill siDDis, poenget er at timesprisen kan være en av mange faktorer som tilsammen kan avgjøre om oppdragsgiver vil invitere freelanceren til å by. Nå er det jo slik at oppdragsgiver først poster et oppdrag, så er det opp til freelancerne å gi tilbud. Så alt i alt vil ikke timesprisen være avgjørende. Font-size: Hva tenker du på med markedsføringssmellen? Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Intressant og spennende. Registrerte meg, men valgte å ikke oppgi timepris da jeg mener dette ikke er noe som har noen betydning før man evt. kommer i dialog med en potensiell oppdragsgiver. Og da vil det til syvende og sist ikke være timeprisen som vektlegges, men en kombinasjon med kompetanse, leveringsdyktighet, og såklart - pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå