HitchSlap Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Heisa, Har oppdaget at studiet jeg har tenkt å søke på, ikke har høstopptak, og dermed, må jeg vente i et halv år. Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre i denne tiden, men vill gjerne drive med noen studier. Er det noen tips til? Gjerne innen matematikk, kjemi? Et kurs i avansert matematikk? (Utenfor R1 og R2 pensumet, altså Kalkulus+++)? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hva har du søkt på? Du kan ta noen fag som er komplementære til de du skal ha, slik at du får økt forståelsen din av temaet. Jeg tror det uansett kan være lurt å lære seg noe programmering hvis du ikke kan dette fra før av. Mange sliter nemlig ofte med å lære seg det. Lenke til kommentar
Ignorancus Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 +1 til programmering. Kan absolutt ingenting selv, men av det jeg har lest og hørt, skal det visst være veldig, veldig nyttig i svært mange sammenhenger. Selv er jeg snart ferdig med mitt halvtfriår og starter på studiet til januar. Brukte tiden på å undervise fulltid på ungdomstrinn i alle fag utenom nynorsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå