Gå til innhold

Spill og DVD fra utlandet

Anbefalte innlegg

Er det vert å kjøpe spill og DVD filmer fra netbutikker som Play.com ???

Er det såpas stor pris forskjell?

Hvor mye sparer jeg på å kjøpe fra et slikt sted, evenuelt hvor mye må jeg kjøpe om gangen for at det skal være mest lønnsomt?

Hvordan er det med toll?

Hvordan betaler jeg på slike steder? (har kunn betalt med postoppkrav før fra norske steder)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det vert å kjøpe spill og DVD filmer fra netbutikker som Play.com ???

Er det såpas stor pris forskjell?

Hvor mye sparer jeg på å kjøpe fra et slikt sted, evenuelt hvor mye må jeg kjøpe om gangen for at det skal være mest lønnsomt?

Hvordan er det med toll?

Hvordan betaler jeg på slike steder? (har kunn betalt med postoppkrav før fra norske steder)

Om det er verdt det, eller ikke, må du vel vurdere selv. Når du nevner play.com, så har de gratis frakt. Hvor mye du sparer, vurderer fra spill til spill (og DVD til DVD). Koster det over 200 kroner, kommer toll i tillegg. Betalingsmetoder o.l. finner du vel på den aktuelle siden.

Lenke til kommentar

Det kan jo lønnes stort, men i hovedsk hvis man er ute etter stort utvalg, og gjerne litt "smale" filmer. Man finner ofte filmer ned i 40-50 kr pr stk. Men de helt ferske og mest populære filmene får man som regel like billig i Norge og Scandinavia. Og drøyer man litt, så finner man mye bra hos Elkjøp og lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...