-kga- Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er det vert å kjøpe spill og DVD filmer fra netbutikker som Play.com ??? Er det såpas stor pris forskjell? Hvor mye sparer jeg på å kjøpe fra et slikt sted, evenuelt hvor mye må jeg kjøpe om gangen for at det skal være mest lønnsomt? Hvordan er det med toll? Hvordan betaler jeg på slike steder? (har kunn betalt med postoppkrav før fra norske steder) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Joda, er ganske greit det. Også er utvalget mye bedre.. (btw vert=verdt.. pirke, pirke) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er det vert å kjøpe spill og DVD filmer fra netbutikker som Play.com ???Er det såpas stor pris forskjell? Hvor mye sparer jeg på å kjøpe fra et slikt sted, evenuelt hvor mye må jeg kjøpe om gangen for at det skal være mest lønnsomt? Hvordan er det med toll? Hvordan betaler jeg på slike steder? (har kunn betalt med postoppkrav før fra norske steder) Om det er verdt det, eller ikke, må du vel vurdere selv. Når du nevner play.com, så har de gratis frakt. Hvor mye du sparer, vurderer fra spill til spill (og DVD til DVD). Koster det over 200 kroner, kommer toll i tillegg. Betalingsmetoder o.l. finner du vel på den aktuelle siden. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det kan jo lønnes stort, men i hovedsk hvis man er ute etter stort utvalg, og gjerne litt "smale" filmer. Man finner ofte filmer ned i 40-50 kr pr stk. Men de helt ferske og mest populære filmene får man som regel like billig i Norge og Scandinavia. Og drøyer man litt, så finner man mye bra hos Elkjøp og lignende. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Hvem nettbutikker er det dere kan anbefale meg og kjøpe slikt fra da? Da tenker jeg på at de skal være billige og at de skal være pålitelige, ikke noe juks og fanteri. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Jeg har bare hatt gode erfaringer med dv-depot. De sender med DHL/Fedex, så du får varen på døra 3-5 dager etter du har bestillt. Ofte raskere enn hva nettbutikker i Norge klarer. Den ligger i Canada.. Utvalget er heller ikke så ille. Endret 16. november 2003 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå