Torhild Jansen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hjul til jul. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Se der, Torhild, får vi smultringproduksjon i 3 vesentlige trinn, etter at deigen er kjevlet. Virkelig flotte bilder, der V3 får tenner til å løpe i vann. Meget lekkert! Synes jeg kjenner lukten av bakst. Tror du skal være glad vi er spredt ut over landet, for hvis ikke, hadde vi stått og mast utenfor der du bor. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Se der, Torhild, får vi smultringproduksjon i 3 vesentlige trinn, etter at deigen er kjevlet. Virkelig flotte bilder, der V3 får tenner til å løpe i vann. Meget lekkert! Synes jeg kjenner lukten av bakst. Tror du skal være glad vi er spredt ut over landet, for hvis ikke, hadde vi stått og mast utenfor der du bor. hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Flotte kakebakebilder dette. Det er som jeg kjenner duften av kakebakingen din helt hjem til meg. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Flotte kakebakebilder dette. Det er som jeg kjenner duften av kakebakingen din helt hjem til meg. Mvh Torbjørn ... takker ... duft fra øya til fastlandet hilsen Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Her ser det ut til at smultringene er i boks. Da gjenstår det bare 6 sorter til for å komme i mål. Roar 1 Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 En finfin serie i disse dager, ser farlig godt ut 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Her ser det ut til at smultringene er i boks. Da gjenstår det bare 6 sorter til for å komme i mål. Roar ;D hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 En finfin serie i disse dager, ser farlig godt ut Takk skal du ha hilsen Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg