jarmush Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Installerte en ssd (128 gb) på min desktop pc for et par måneder siden og la inn Windows 10 samt noen programmer i tillegg. Ledig plass på disken etter dette var da ca 81 gb etter at OS og programmer var installert. I de siste par uker har ledig kapasitet på ssd'n blitt større og større av seg selv. Når jeg sjekket via Filutforskern i dag viste den at det var ca 91 gb ledig plass. Ikke har jeg slettet noen programmer eller filer på pc'n så jeg skjønner ikke hvorfor det er blitt ca 10 gb mere ledig plass på ssd'n i løpet av et par uker. Noen som har en fornuftig forklaring på dette? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Sannsynligvis midlertidige innstallasjonsfiler som har blitt slettet av windows.. Lenke til kommentar
jarmush Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Høres kanskje riktig ut det ja. Tanken streifet meg, men jeg har aldri sett dette tidligere på noen av pc'ene jeg har hatt. Har også en laptop som jeg har installert ssd på, ca en måned senere. Får følge med på denne også da og se om det samme skjer der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå