Tryminator Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Noen som vet noe om http://www.wifiplanet.eu ? Ser at de har mange ting som man ikke får tak i andre steder i Norge... Bestilte nettopp et wifi kort der (betalte med PayPal). Noen erfaringer? Shipping tid osv? Endret 16. desember 2015 av Tryminator Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Ser veldig ut som en typisk "dropshipping" nettside, billig templat-oppsett, sikkert 1 ansatt som styrer skuta fra gutterommet, varene kommer rett fra kina. edit: står iallefall kontaktinfo oppgitt, spørs om den stemmer da. Endret 16. desember 2015 av Sampson Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Ser veldig ut som en typisk "dropshipping" nettside, billig templat-oppsett, sikkert 1 ansatt som styrer skuta fra gutterommet, varene kommer rett fra kina. edit: står iallefall kontaktinfo oppgitt, spørs om den stemmer da. Får prøve å kontakte de på norsk å se om de svarer på norsk eller "google translate" norsk Burde kanskje heller bestilt fra usa via ebay i stedet... Edit: på gulesider er det oppført 18 firmaer på den adressen de oppgir... Ser ut som en dropshipping side ja, tror jeg bestiller fra USA i stedet, går sikkert fortere det... Endret 16. desember 2015 av Tryminator Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Da har jeg fått kontakt, og det ser ut som om det er en helt OK side (ett par skrivefeil i mailene ). De sa at de ikke hadde modellen jeg skulle ha på lager, men de hadde den nyere modellen (ca samme pris) på lager. De sa jeg ville få den i løpet av uken Endret 16. desember 2015 av Tryminator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå