Spill gata Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hei jeg heter adrian og jeg driver en kanal som jeg startet med for noen dager siden og jeg bare lurte på om dere kunne sjekke den ut Jeg legger ut commantaries som handler om alt mulig (ting som dere vil at jeg skal snake om) Jeg gjør også tutorials jeg kommmer til å gjøre gaming og når jeg er ferdig med å bygge gaming pcen min ( det er ikke så lenge til ) Linken til kanalen er her:https://www.youtube.com/channel/UCrS3bcISW_f7-o3bSxwXVbQ Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) "Og dere må huske på at mitt eneste mål med denne kanalen er at jeg vil lage underholdning jeg gjør ikke dette for penger eller lingnende." :thumbup: Vanskelig å si hva du skal snakke om uten å se eksempler på hva du har gjort, det er umulig med de videoene der. Bump denne tråden når du har 8-10 videoer du så kan jeg gi deg tilbakemelding Altfor høy musikk på YTRed videoen og for lav stemme på den andre. Viktig med samme lydnivå på alle videoer, spesiellt de som er i egen playlist, så folk ikke må stille lyden opp og ned hele tiden Endret 16. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Spill gata Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 "Og dere må huske på at mitt eneste mål med denne kanalen er at jeg vil lage underholdning jeg gjør ikke dette for penger eller lingnende." :thumbup: Vanskelig å si hva du skal snakke om uten å se eksempler på hva du har gjort, det er umulig med de videoene der. Bump denne tråden når du har 8-10 videoer du så kan jeg gi deg tilbakemelding Altfor høy musikk på YTRed videoen og for lav stemme på den andre. Viktig med samme lydnivå på alle videoer, spesiellt de som er i egen playlist, så folk ikke må stille lyden opp og ned hele tiden Ok skal prøve å fikse de problemene takk for tilbake meldigen:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Popfilter. Grusomt å høre høre lydene som kommer når du sier blandt annet "Penga". Endret 16. desember 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Spill gata Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Popfilter. Grusomt å høre høre lydene som kommer når du sier blandt annet "Penga". ska prøv å fiks det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Enten sitt lenger fra mic'en eller få deg (som sagt) ett filter. Koster ikke mange kronene. Dersom du er seriøs på at det er dette du vil drive med fremover. Lenke til kommentar
filmdiesel.com Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 få en bedre channel art, trailer, logo. invester penger på dette. Det første jeg la merke til og tenkte var; amatør. Ikke for å være slem men sammenlign kanalen din med andre større kanaler. du vil straks se forskjellen. Forresten, spill gata... Prøv SpillGata istedenfor Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Hvis kanalen din er C&A filmdiesel så er ikke den stort bedre og du burde ta dine egne tips til etteretning Lenke til kommentar
filmdiesel.com Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Hvis kanalen din er C&A filmdiesel så er ikke den stort bedre og du burde ta dine egne tips til etteretning Hehe, jada den er min ;-) ! Vi har bestemt å oppgradere hele kanalen til begynnelsen av neste år med nye farger og slikt. Dette vil koste oss ca. 200 kr Endret 23. desember 2015 av filmdiesel.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå