Lisbeth Grendal Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Winter Wonderland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Flott vinter bilde! Hilsen Bekir Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Flott vinter bilde! Hilsen Bekir Tusen takk for det Bekir Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Et flott vinterbilde dette hvor farger7lys, skarphet og beskjæring er meget bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Et flott vinterbilde dette hvor farger7lys, skarphet og beskjæring er meget bra Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn. Så hyggelig at du likte det Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Kjempevakkert bilde! Det med neglesprett kjenner jeg godt til, så usannsynlig hvor kaldt på fingrene det kan være å fotografere... Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Kjempevakkert bilde! Det med neglesprett kjenner jeg godt til, så usannsynlig hvor kaldt på fingrene det kan være å fotografere... Tusen takk for hyggelig kommentar Helene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Du er ikke aleine om å få neglespretten. Jeg dundra ned til Oslo sentrum igår efta med min firehjulsdrevne doning med toppfart 10km/t. Selv med nyinnkjøpte skinnvotter med saueskinnsfor fikk jeg "spretten". Trodde vatta skulle fikse det. Men omløpet i poliofingra mine er nok for dårlig okke som for å si det med'n Stomperud. Men trærne ble hvertfall flotte de - neglesprett eller ikke. Kanskje ville jeg kutta akkurat ovenfor den stripa nede som trekker ufortjent oppmerksomhet. Noe n få strå på begge sider vil fortsatt stikke og og lage litt liv. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg