NipheXz Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 ja.. jeg lurer da på om man kan få brukt en fjernkontroll til å styre viftene.. har ikke lyst til å ødlegge den "rene" looken med brytere.. finnes det noe kit el lign? noen som har gjort detta? det er bare en idé, men jeg likte den godt.. vil ha kabinettet reint for mixmax Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Skal gå fint, men vet ikke om noen som har gjort det. Post bilde hvis det går da! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Fin deg er IR-motager, en universel fjerkontroll, Hauk og riktig software! så kan du styre viftene så mye du vil!! Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 det har jeg å stresset med å finne ut, uten no lykke.. tipper du finner alle deler på elfa.se, men hvordan det skal sette sammen vil jeg også gjerne vite! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du mener krets-skjemaet? det ligger vel i artikkelen på ok.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå