Gå til innhold

By the road

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P.g.a. knappen eller hur???

Med litt godvilje kan jeg tolke nevnte som øyet på en fisk hvis vi ser den nedenfra og opp.

Kanskje en hai der det svarte hakket blir haikjeften.

OK utsnitt og komp. Negativfingeren får holde seg i ro. Men nevner at kanskje hadde du fått mer spenning i versjoner der du legger kanera på skrå og får mer diagonale linjer.

Hvis dette er et utsnitt av noe større er det mulig å rotere det slik og kutte i etterkant.

Men som sagt det funker OK som det er. Det oransje gir ekstra liv.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med litt godvilje kan jeg tolke nevnte som øyet på en fisk hvis vi ser den nedenfra og opp.

OK utsnitt og komp. Negativfingeren får holde seg i ro. Men nevner at kanskje hadde du fått mer spenning i versjoner der du legger kanera på skrå og får mer diagonale linjer.

Hvis dette er et utsnitt av noe større er det mulig å rotere det slik og kutte i etterkant.

Roar

Hehe, nei ikke pga knappen, eller sikringsbolten som det er. :). Nei utelukkende fordi jeg vet du har et hjerte for stein (...ikke av stein altså...;)) Jeg så ikke haien før du nevnte den, artig!

Dette bildet er et utsnitt av noe større, så jeg har nok mulighet til å gjøre krumspring på kryss og tvers her.

Det er forøvrig bergveggen som er rett under beina mine på det forrige bildet. :) det er skutt ut for en parkeringsplass der. :)

Lenke til kommentar

Et bilde som av en eller annen grunn får meg til å tenke på vikingtiden, uten at jeg vet hvorfor. Kjempekult og traust bilde Helene :D

Vikingetiden du! Artig! Det må ha med bolten å gjøre og fargene. :)

Artig å høre hva andre ser eller føler når de ser ens eget bilde. Tusen takk for trivelig kommentar! :)

Lenke til kommentar

Fargerikt nærutsnitt av norsk stein. I utgangspunktet hører en sikringsbolt ikke hjemme her. Mer her i denne versjonen er den likevel naturlig idet det er snakk om fjellformasjoner som er sprengt av mennesker og hvor det fargerike mønsteret kommer fram. Da er vel greit at dette (det menneskeskapte) kommer fram på bildet.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Roar

La ut en V2 med haien..

Lenke til kommentar

Fargerikt nærutsnitt av norsk stein. I utgangspunktet hører en sikringsbolt ikke hjemme her. Mer her i denne versjonen er den likevel naturlig idet det er snakk om fjellformasjoner som er sprengt av mennesker og hvor det fargerike mønsteret kommer fram. Da er vel greit at dette (det menneskeskapte) kommer fram på bildet.

Mvh Ragnar

Takk for fin kommentar Ragnar! :)

God gammaldags gråstein hele smørja her, de gyldne stripene er gatelys som speiler seg i våte striper på steinen. Ble litt artig effekt av det. Folk som så meg stå der og fotografere denne steinveggen, trodde vel det hadde klikket for meg. Ikke en naturlig ting å gjøre når man er på Atlanterhavsvegen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte abstrakter , her er det fjell med sikringsbolter på nært hold . Har du noen forklaring på de kraftige oransje stripene ?

Liker det.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flotte abstrakter , her er det fjell med sikringsbolter på nært hold . Har du noen forklaring på de kraftige oransje stripene ?

Liker det.

Mvh

Alec

Hei Alec! De oransje partiene er der fjellet er vått og lyset speiler seg. Jeg har dratt litt ekstra i spakene for å fremheve akkurat dette. Håper alt går bra med deg i julestria?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...