Monnami41 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Enkelt og greit, hvilke av disse TVene ville dere valgt? Hvilket er best? Lenke til kommentar
Monna Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Ingen ekspertråd her? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg ville ikke valgt noen av dem på grunn av at Philips har store problemer både med hardware og software, spesielt på 2014 modellene. Mulig de har blitt bedre på 2015 modellene men jeg er fortsatt skeptisk. Hovedforskjeller: Pus7100 - 4K - Ny android platform - 2 sidig ambilight - 1 tuner Pfs8109 -Full HD -Gammel android -4 sidig ambilgiht -2 tunere Bildemessig er de nok noelunde like. PFS8109 er jo høyere speccet hvis ser på "utstyr", men så har PUS7100 4K og bedre android. Derfor er det ikke lett å gi noe bastant svar på spørsmålet. Det kommer jo an på hva man prioriterer: 4K og bedre smart tv eller 4 sidig ambiligth og en ekstra tuner. Jeg hadde vel ikke turt å kjøpt PFS8109 på grunn av alle problemene, sånn sett kan det vel være lurere å satse på PUS7100 som er årets modell. Selv om jeg tviler på at Philips har klart å luke bort alt. Lenke til kommentar
Monna Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Tusen takk for svar ☺ Det her gjelder en omleveringssak, og pus er erstatningen for pasienter. Var usikker på om de tilbød meg et dårligere TV enn det va i utgangspunktet hadde, men slik jeg tolker deg så er det et ok tilbud? ☺ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Det er det nærmeste man kommer da Philips ikke har klart å få ut noen 8 serie i år. Personlig er jeg ikke spesielt imponert over 7100 eller philips generelt siste 2 åra. Nå vet jeg jo ikke hvor mye du evt får igjen på servicen, men denna fra Pana skal vel lett være best i klassen rundt veil Philips pris. http://www.lydogbilde.no/test/tv/panasonic-55cx700 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Jeg har Philips 7600 og dersom du skal bruke som TV og ikke smart TV delen er så viktig, er den nok OK. Er Smart TV veldig viktig for deg, ville jeg ikke puttet penger i dette og heller fokusert på en ekstern boks som det er større mulighet for at noen åpner og kjører oppdateringer til senere. Jeg ville valgt nyeste modell da det er større mulighet for at denne blir støttet lengre fremover. I hvert fall ikke gå for 2014 modellene. Har du forsøkt å si noe som at "jeg tar heller en dyrere TV og betaler mellomlegget"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå