Gulset88 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hei, jeg har vurdert denne maskinen, hva mener dere er riktig pris på denne? Er det noe jeg burde være obs på? PC: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62515832&searchclickthrough=true&searchQuery=gaming%20pc&authrecall=showContactFormTakker for svar:D Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Alt nytt koster i underkant av 23.000,- etter hva jeg finner på Komplett, jeg ville heller ha lagt i 4.000,- ekstra og fått alt flunkende ferskt. Jeg la inn 1.000,- for Windows i prisen, regner med at det følger med PC'en. Tror en god pris er rundt 16.000,- det er ca 30% under nykjøpspris som er det vanlige. Tviler på at denne fyren selger for den prisen, det er tross alt Finn vi snakker om. Det er jo også billigere enn nypris så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet så finner han en kjøper. Artig at selgeren ikke har funnet noe som bruker all kraften til CPU'en Edit; Du burde være obs på at SSD'en ikke er mer enn 120GB som er for lite etter min mening. Da er det en tusing ekstra hvis du brått trenger mer plass. Endret 16. desember 2015 av Belphegor 1 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Ta heller å bygg en selv. Ikke verdt å kjøpe såpass dyre maskiner via finn.no Evnt; kjøp ferdigbygget fra komplett Endret 16. desember 2015 av tHz 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Enig, eller gå for kongen: NY SILENCE XTREME ULTRA GAMER EL 4K 3D REDERINGSPC i7-5960X GTX 980 OC 16GB DDR4 500GB SSD DVD W10P Anbefaler de som bygger slike privat for salg og heller starte en bedrift. Er surt man heletiden må bruke penger på finn betalingsgaranti ellers risikerer man å tape penger hvis man blir lurt. Da det finnes en del luringer på finn man kan aldri vite om det er tyvgods eller svindel. Er vel lite sansynlig folk kjøper pc for 20 000 kr og selger de par tusenlapper billigere kun for å hjelpe andre. Legg merke til hvis bildene ser ut som har vært hentet fra internett og ikke selgeren har tatt bildene selv er det ekstra grunn til å være skeptisk, det gjelder også hvis selgeren er vanskelig å få tak i. Sikkert en del som har klart å bøye cpu pins eller fått riper i kabinettet og velger heller å selge istedenfor å sitte med tapet sitt selv. For fleste butikker har åpen kjøp. Endret 16. desember 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Eneste som er kongen med den der LMH1 er CPU, ikke verdt pengene spesiellt når man må betale 2.000,- ekstra for 980Ti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå