Roar Kneppen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Lysthuset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Herlig fargeprakt du viser i dag. Man blir glad av slikt. Her velger jeg begge to:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Feiende flotte bilder begge to, men holder en liten knapp på ener'n. Likte den brolagte vegen som svinga seg så fint rundt hjørnet. Jeg har nå satt Botanisk Hage høyt på prioriteringslista over ting å se i hovedstaden....hvis jeg skulle ville meg inn dit igjen.. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Frodig og fargerikt, ja helt slik som fotografen selv. Herlige glade farger som varmer et bestemorshjerte. Likte best ener`n. Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 V1 med det beste utsnittet etter min oppfatning. Fargerikt, og hvor det skarpe sollyset kommer godt fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Gode utsnitt og fine fargetoner i begge to synes nå je da. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 To flotte og fargerike bilder med herlige kontraster mellom lys og skygge. Den røde busken er et fint blikkfang der den gløder i lyset. Ja takk , begge deler (bilder) Det eneste jeg vil pirke på er taklinjen på huset i bakgrunnen på v1 , den heller ned på venstre side . Gjorde et forsøk på å rette det opp i DxO viewpoint , det gikk helt fint . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg