Redaksjonen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Svar riktig på to spørsmål for å bli med i konkurransen.KONKURRANSE: Luke 16 i kalenderen får fart på nettet ditt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hvordan skal denne få fart på nettet mitt? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Ved hjelp av visse magiske krefter jeg ikke kan gå inn på her og nå, du vet sånn, if you knew I had to kill you, type greier, så vil du faktisk oppleve ubegrenset hastighet så lenge du har denne dingsebomsen koblet til nettet ditt. 2 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Denne kunne vært kjekk og vinne. Er på utkikk etter ny ruter, da min nåværende ikke klarer å levere inn på soverommet, som er 5-6meter (på hodeputa) unna ruteren.. To vegger mellom Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Ny router hadde vært kjekt, men denne er så stygg at jeg ikke vil ha den Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hvordan skal denne få fart på nettet mitt? Ved å ha raskere trådløs hastighet enn de fleste andre routere -> raskere trådløst nett. Raskere internett får du dog ikke. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Kjære Nissen. Denne trenger jeg virkelig. Men har ikke råd, pga livet. og foreldre. ;-| Dette er mitt nesten mitt eneste ønske. ;-) Ønsker deg, og alle på nordpolen, en God Jul! Hilsen Lars, 4 år. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hvordan skal denne få fart på nettet mitt? Ved å plugge den i? ;-) Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Krysser fingrene, denne er det behov for her i huset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå