Zemeckis Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Hei En kompis av meg skal kjøpe seg disse to spillene på ps2.Hvordan er de to spillene på ps2 konsollen i forhold til andre plattformer?Er de verdt å kjøpe til ps2 konsollen,eller bør han gå for andre spill i samme sjanger?Kom gjerne med erfaringer Mvh Zemeckis Endret 17. november 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Splinter cell er MYE bedre på xbox i forhold til ps2.......samme gjelder Return to castle wolfenstein. MOH har jeg også hatt på både ps2 og xbox,forskjellen var ikke så stor der selv om xbox versjonen var bedre også her. Ps2 blir ikke brukt så mye av meg lengre pga kvalitets forskjellen......men må ha den fortsatt pga pro evolution og Gran turismo serien..... :-) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Splinter cell er MYE bedre på xbox i forhold til ps2.......samme gjelder Return to castle wolfenstein.MOH har jeg også hatt på både ps2 og xbox,forskjellen var ikke så stor der selv om xbox versjonen var bedre også her. Ps2 blir ikke brukt så mye av meg lengre pga kvalitets forskjellen......men må ha den fortsatt pga pro evolution og Gran turismo serien..... :-) Helt enig med deg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Splinter cell er MYE bedre på xbox i forhold til ps2 Hvordan mye bedre da?Ikke si meg at det er grafikken dere tenker på nå.Alle tenker jo bare på grafikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå