JamesMcCall Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Har sett på dette i over 5 timer nå så fant ut at dette er min eneste løsning. Jeg kjøpte en Z170M-PLUS hovedkort 4x4 DDR4 RAM, i5-6600k og en kjøler. Jeg installerte alle inne i kabinettet mitt og det gikk ganske bra, alt passet Jeg koblet til alle kabler og dubbedingser som det skal være. Viftene fungerer, keyboarded lyser opp og musa lyser opp, men ingen ting skjer på skjermen. Skjermen er koblet til hdmi rett fra hovedkortet og selve skjermen er satt på hdmi. Men jeg skjønner ikke hva som er galt. jeg har en 500w powersupply som skal være nok. Hvis noen kunne ha hjulpet meg hadde det vært strålende. Mvh James Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hva slags skjerm og skjermkort har du? Lenke til kommentar
JamesMcCall Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 benq 24 og en 960 Geforce, det funka fint på det forrige moderkortet mitt, men siden jeg installerte det nye skjer det ingen ting. har koblet ut skjermkortet, moderkortet har en integrert grafikk-kort uansett. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg har vært borti kombinasjoner av AMD-kort og TV via HDMI hvor jeg ikke har fått bilde under oppstart og i BIOS. Men aldri vært ute for problemet med Nvidia-kort og monitorer. Lenke til kommentar
JamesMcCall Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 nvidia kortet fungere perfekt, trur det er noe galt med moderkortet. eller noe jeg har glemt/ ikke gjort riktig. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Kan være at det integrerte skjermkortet er deaktivert som default? Har du prøvd DVI utgangen? Endret 15. desember 2015 av Lolliken Lenke til kommentar
JamesMcCall Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 nei men jeg har prøvd vga og hdmi Lenke til kommentar
srt Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Har hørt om flere som har problemer pga dårlig støtte av rambrikker der løsningen var å ta ut 2 eller 3 brikker. Da kunne man starte opp og oppdatere til nyeste bios og sette inn rambrikkene igjen. Er ikke sikkert dette er løsningen for deg men er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Har du sjekket at du har avstands stykkene mellom hovedkort og kabinett på rett plass. Har du en for mye..på feil plass.. slik at den jorder hovedkortet på plasser som ikke skal ha jord så kan du få slike problemer som du har. Har gjort det selv i mine yngre dager hehe. Tell over hvor mange avstandstykker som står i kabinettet, og tell deretter antall skruer du har skrudd det fast med...og sjekk at tallene er like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå