Yippee Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 MacBook Pro 13.3" Retina MF839 kan noen gå god for denne? evt andre forslag.. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Om jeg husker rett er dette basismodellen med 128GB lagringskapasitet? Ingenting galt med den, men det er ventet at nye prosessorer som blir tilgjengelig på nyåret fører til en oppdatert utgave. Men det er vanskelig å si akkurat når denne oppdateringen kommer. Som en allround-maskin er det vanskelig å slå 13" Pro. Mange kan klare seg med ytelsen fra Air-modellene, men jeg synes det er vanskelig å i dag anbefale kjøp av en maskin uten høyoppløst skjerm. 12" MacBook har en knallgod skjerm, men er forbeholdt spesielt interesserte (eller de av oss som har to andre Macer i daglig bruk ...). 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg kjøpte den noen måneder siden for 11.000. Veldig fornøyd, men du betaler jo for kvaliteten. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg kjøpte nylig en MGP 15" Retina for 11 000 kroner. Brukt. Jeg fant en hyggelig selger på finn.no og brukte tjenesten Trygg betaling. Kjempemaskin, ser helt ubrukt ut. SSD-disk. Kjører El Capitan og bl.a Adobes CC-pakke på den. Superfornøyd. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Takker for svar alle sammen Om dere kommer på noe mer, vennligst skriv Kjøpet blir ikke gjort før etter jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå