Gå til innhold

Uthenging av brukere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 uker er ikke nok på brukeren tarantell syns jeg. da fortjener ikke Joachim å være ute for resten av livet ihvertfall!

Kommenterer ikke så mye rundt dette, men hele denne krangelen vil nok bli tatt opp internt

Da vil jeg igjen forespørre om dere kan slette trådene.

Problemet med å beholde trådene, er at en slik politikk kan få personer til å vurdere i retning av at "jeg gambler på å måtte skifte nick for å kunne slenge dritt en liten stund".

Det at en person har blitt utestengt forandrer ikke på at trådene bryter med retningslinjene, og blir trådene da værende... vel.

Forøvrig har 'Something Awful'-forumene politikken å flytte "skitt-tråder" til en egen kategori ("The Gas Chamber"), samt poste grunn til temp-banning av folk i en "til spott og spe"-kategori ("The Leper Colony").

Lenke til kommentar
2 uker er ikke nok på brukeren tarantell syns jeg. da fortjener ikke Joachim å være ute for resten av livet ihvertfall!

Kommenterer ikke så mye rundt dette, men hele denne krangelen vil nok bli tatt opp internt

Da vil jeg igjen forespørre om dere kan slette trådene.

Problemet med å beholde trådene, er at en slik politikk kan få personer til å vurdere i retning av at "jeg gambler på å måtte skifte nick for å kunne slenge dritt en liten stund".

Det at en person har blitt utestengt forandrer ikke på at trådene bryter med retningslinjene, og blir trådene da værende... vel.

Forøvrig har 'Something Awful'-forumene politikken å flytte "skitt-tråder" til en egen kategori ("The Gas Chamber"), samt poste grunn til temp-banning av folk i en "til spott og spe"-kategori ("The Leper Colony").

Trådene kommer ikke til å bli stengt før i morgen i alle fall.

Lenke til kommentar
Trådene kommer ikke til å bli stengt før i morgen i alle fall.

Det var hverken spørsmålet mitt, eller tilsvar til poenget jeg ønsket å belyse.

Du sier: "Da vil jeg igjen forespørre om dere kan slette trådene". På hvilken måte svarer ikke det på spørsmålet ditt?

Jeg ser poenget, men forumstyret kommer nok til å ta en titt på dette tenker jeg.

Lenke til kommentar
hans u-sosialistiske syn passa ikkje hardware forumet

Altså, nå er jeg dritlei av at du flyr rundt og snakekr slik. Fantum er at han spredde rasisme og annen kvalme. De høyrepolitiske er like velkommne som de venstrepolitiske her, så lenge man holder seg på et SAKLIG og ikke-provokativt nivå. Å bruke "nigger" gjentatte ganger er IKKE akseptert, blandt annet.

Lenke til kommentar

litt uenigheteter må det vere

men når en først stenger en "uthenging av bruker" post (som er helt greit for meg for all del skulle bare mangle) så er det en post til som ligner mistenkelig på den tråden som nettop ble stengt

sikter da til

"Tråden til alle som hater Jokke (JoachimR)"

og

"Hate USA tråden (Sider 1 2 3 ...16 )

For alle som hater USA"

det er altså greit og hate en hel nasjon (rasisme) men når det gjeler en person er det fy fy. Tydligvis er det flere brukere på forumet som har familie/er fra usa eller har nære bånd som må synst en slik tråd er svært støtende.

Hadde det f.eks. vert greit med "hate afrika tråden" ? eller "hate pakistan tråden" ? eller vil det være rasisme?

Btw, er det ikke mulig og slette slike "hate personer på forumet poster" ser ikke poenget i at de skal ligge i forumet som "stengt"

Endret av Hypsilofodonten
Lenke til kommentar
det er altså greit og hate en hel nasjon (rasisme) men når det gjeler en person er det fy fy. Tydligvis er det flere brukere på forumet som har familie/er fra usa eller har nære bånd som må synst en slik tråd er svært støtende.

Tenkte veldig på ideen til mister hypo (håper det er greit jeg kaller deg det). Kunne tenke med å dra igang følgende tråder:

Hate Norge tråden: For vår statsminister, våre avgifter og våre naive innvandringspolitikk og kriminalpolitikk.

Hate Pakistan tråden: Fordi de genererer så mange flyktinger og muslimer som vil koloniserere vest-Europa.

Hate Frankriketråden: Fordi språket er så homofilt og fordi landet med sin tidligere militære stolthet er blitt et feig land som bare tenker på egen vinning og sine utestående fordringer i bl.a. Irak.

Hate Tyrkiatråden: Fordi muslimlandet okuperer halve Kypros og prøver å lure seg inn i den EUROPEISKE union.

Hate Nord-Korea tråden: Fordi hele landet rett og slett suger tiss.

Hate Drammen tråden: Fordi det hver helg i Norde Vestfold kommer 3/4 maxitaxier med flerkulturell ungdom fra Skoger som bare er ute etter bråk.

Her kan vi fortsette lenge. Jeg synes personlig at man skal slutte å misbruke ord som hate, fa_en ta osv. De er meningsløse.

Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar
litt uenigheteter må det vere

men når en først stenger en "uthenging av bruker" post (som er helt greit for meg for all del skulle bare mangle) så er det en post til som ligner mistenkelig på den tråden som nettop ble stengt

sikter da til

"Tråden til alle som hater Jokke (JoachimR)"

og

"Hate USA tråden (Sider 1 2 3 ...16 )

For alle som hater USA"

Hadde det f.eks. vert greit med "hate afrika tråden" ? eller "hate pakistan tråden" ? eller vil det være rasisme?

Btw, er det ikke mulig og slette slike "hate personer på forumet poster" ser ikke poenget i at de skal ligge i forumet som "stengt"

Altså når du her snakker om tråder som hate USA-tråden så var det vel mere snakk om litt ironi inn i bildet samt hatet mot de som styrer USA og hvordan USA oppfører seg rundt omkring i verden...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Trådstarter var ultraironisk da. . .

Men er det støtende at jeg hater ett land som står for alt det jeg kjemper imot, ett land som bedriver grusomheter over hele verden, men dekker over det med "demokrati"?

Paranoia, cha cha cha, paranoia, cha cha cha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...