CB87-Bergen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Hei, Som topic sier, vurderer jeg å kjøpe et Thermaltake V1000A. Men jeg har ingen erfaring med Thermaltake, og har en del spørsmål. Det første jeg lurer på er viftestyringen. Nå har jeg Rheobus Rev. 2, jeg regner med at denne er bedre enn den som følger med kaninettet. Men er den som føger med brukbar? Jeg er avhengig av å få kabinettet nærmest lydløst. Hjelper det å bytte ut viftene med Paspst-viftene mine? Nr. 2, viftene. Er viftene gode? Dvs. ytelse vs. støy? Jeg er ute etter en veldig stille pc. Er det mulig å få dem like stille som med en Rheobus? 3. Det har for få 5¼" porter for meg. Det totalt 4 stykker. Og jeg trenger 6 stykker. Jeg er ikke villig til å ha harddiskene der det er ment, for dette bråker. Jeg bruker Zalman heatpipe til begge harddiskene, er det mulig å feste begge nede i bunnen av kabinettet? Og sist. Hvordan virker CPU måleren? Er det en en måler som legges ved siden av CPU? Vet det er en del spørsmål, men har som sagt ingen erfaring med Thermaltake. Kom gjerne med personlige erfaringer Endret 16. november 2003 av ComputerBoy Lenke til kommentar
DTA Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ikke kjøp. Har et selv, og må med hånden på hjertet si at dette er det mest rotete og støyete kabinettet jeg har hatt på evigheter Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 hm... Har bestilt det Hvordan bråker det i forhold til et Chieftech Scorpio Bigtower? Lenke til kommentar
DTA Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ingen snøring, har ikke brukt det. Men jeg personlig synes det bråker endel, har dog ikke prøvd å justere viftehastighetene ettersom det er et virrvarr uten like i maskinen ang ledninger, jeg gav bare opp. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Hm... Går det ikke an å sortere det på et vis..? jeg regner med at et kabinett til 1600kr har en del lukrative løsninger. Men men, gjort er gjort... Får prøve det selv, se om jeg finne noen smarte løsninger :ide: Poster hvordan det gikk når jeg har fått det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå