Gå til innhold

Thermaltake V1000A

Anbefalte innlegg

Hei,

Som topic sier, vurderer jeg å kjøpe et Thermaltake V1000A. Men jeg har ingen erfaring med Thermaltake, og har en del spørsmål.

Det første jeg lurer på er viftestyringen. Nå har jeg Rheobus Rev. 2, jeg regner med at denne er bedre enn den som følger med kaninettet. Men er den som føger med brukbar? Jeg er avhengig av å få kabinettet nærmest lydløst. Hjelper det å bytte ut viftene med Paspst-viftene mine?

Nr. 2, viftene. Er viftene gode? Dvs. ytelse vs. støy? Jeg er ute etter en veldig stille pc. Er det mulig å få dem like stille som med en Rheobus?

3. Det har for få 5¼" porter for meg. Det totalt 4 stykker. Og jeg trenger 6 stykker. Jeg er ikke villig til å ha harddiskene der det er ment, for dette bråker. Jeg bruker Zalman heatpipe til begge harddiskene, er det mulig å feste begge nede i bunnen av kabinettet?

Og sist. Hvordan virker CPU måleren? Er det en en måler som legges ved siden av CPU?

Vet det er en del spørsmål, men har som sagt ingen erfaring med Thermaltake. Kom gjerne med personlige erfaringer :)

Endret av ComputerBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...