flamethower1234 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Hei! Skal selge min Iphone 4 som har så mange problemer at jeg ikke kan telle. Mobilen er så og si strøken. Den har 16GB. Hva kan jeg regne med å få for en slik crapp tlf? Stor takk på forhånd! Endret 15. desember 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hvis du ikke har "oppgradert" iOS, slik at den fremdeles er kjapp og fin, kan du nok får en tusenlapp! Men hvis du har ødelagt den med iOS 6 eller 7, så den er som sirup, så snakker vi nok om 4-500,- 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Har versjon 7.1.2 Endret 15. desember 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Har versjon 7.1.2 Det er så langt den modellen lot seg "oppgradere". Den kom originalt med iOS 4. iOS 5 var super på iPhone 4, men iOS 6 ble for mye å svelge for den. 7 ble enda verre. Legg merke til at jeg bruker anførselstegn. iOS oppgraderinger kan gjøres også på eldre enheter; MEN det er ikke lurt å gå hele veien. De eldste enhetene tåler ikke like godt å bli pøst full av nye funksjoner og smiley's på samme måten som de nyeste. De blir trege. Jeg har ikke en gang gått høyere enn 8.3 med min iPhone 6! Der er den perfekt! iOS 9 er mest for 6s. Jeg akter ikke å gjøre min telefon treg ved å følge iOS så langt det går. Hadde det enda gått an å nedgradere! Men det er dessverre umulig når man først har tatt steget opp. Endret 15. desember 2015 av ozone 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå