toth Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Dette ville jeg holdt meg langt unna - ASEA er fullt av livsfarlig Dihydrogenmonoksid, det må du passe deg for..! Farene ved dihydrogenoksid inkluderer: Substansen som også blir kalt «hydroksylsyre» er en av hovedkomponentene i sur nedbør; Bidrar til jorderosjon; Bidrar til drivhuseffekten; Akselererer korrosjon og nedbryting av elektrisk materiell; Forhøyet inntak kan forårsake ubehagelige virkninger;[1] Langvarig kontakt med dets faste form medfører alvorlig skade på vev; Inhalering, selv i små mengder kan føre til dødsfall; I gassform kan det føre til alvorlige brannskader; Det har blitt funnet i tumorer hos terminale kreft-pasienter; Abstinenser hos personer med avhengighet av substansen medfører døden i løpet av 168 timer; 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Du kan lese mer om dette farlige stoffet her: http://www.dhmo.org/ Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Heller bli din egen naturopat. Bare i USA dør det 200.000 mennesker i året av farmasøytiske reseptbelagte medisiner, som fås gjennom allopaten/fastlegen. Hvor mange som blir skadet i varierende grad er sikkert enda flere, og det er sikkert store mørketall, inkludert angående medisinindusert selvmord. Selvsagt betyr ikke hva jeg sier at man skal kutte ut fastlegen, bare være bevisst på at det ikke er alle man kan stole på, selv om de har en hvit frakk, og at de mener godt. Det er mange som på den harde måten har lært at fastlegen og metodene dens er mangelfull om ikke skadelig. Forskning og medisin innenfor helse er langt fra idealistisk, den er profittdrevet, og friske mennesker gir dårlig profitt. Les en bok, når du er ferdig, les enda en... fortsett. Les svaret ditt om 10 år etter å ha lest bøker i 10 år. Se hva du gjorde, slett svaret ditt, beklag. Nei. Du. (mest seriøse svaret jeg kunne komme opp med som passer det du sier). ALLE burde ha kunnskap om ernæring og helse. Hva i alle dager er det slags ide om at man skal gi bort ansvaret for helsen sin til en annen person. Det finnes heldigvis flere typer leger, ikke bare de som rir på protokollen de er pålagt, men også de som irriterer seg over at det er alt de får lov til, og noen få som mister lisensen sin fordi de gikk utenfor protokoll. Endret 18. desember 2015 av neutrality Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) ALT du ikke enten får hos fastlegen eller blir henvist til FRA fastlegen eller får gjennom legevakt er 100% pisspreik. ALDRI betal ett øre til noe alternativbehandling. ALDRI Det at dere allerede har kjøpt 6 flasker får meg til å tro at alt håp er ute for dere og at dere vil være lurt resten av livet. Noe som kan være lurt er at dersom dere vurderer alternativ behandling igjen senere og selv ikke evner å skjønne at det er tull, så kan du rådføre deg med fastlegen før du betaler for noe så kan vedkommende forklare greia til deg/dere. Du må huske på at fastlegen som regel er en allopat. Alt som ligger utenfor allopaten er dermed alternativ medisin. Det trenger ikke å være snakk om et mirakelmiddel som har blitt vannet ut 30.000 ganger. Du kan spise deg vekk fra f.eks diabetes, dette er alternativ tilnærming til sykdom. Fastlege kan godt si at du må spise sunt og henvise til en diett men fastlege er ikke ernæringsmedisiner. Urter, planter, osv er også alternativ. Qi-Gong, akupunktur er kanskje å dra det lengre i henhold til norsk tradisjonell tenkning (iallfall siden kjemikaliene kom, før det var folkemedisinen mye bedre generelt kjent enn den er nå) OSV også alternativ. Men ubestridelig effekt har de. Overdose vitamin B6 hjelper jo ikke mot hodepine eller HIV, men det er ikke det det er snakk om heller. Endret 18. desember 2015 av neutrality 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Du kan spise deg vekk fra f.eks diabetes, dette er alternativ tilnærming til sykdom. Fastlege kan godt si at du må spise sunt og henvise til en diett men fastlege er ikke ernæringsmedisiner. Det finnes egne fagfolk som jobber med ernæring, utdannet på universitet eller høyskole. Så ernæring er viktig, og ikke noe alternativt. Når det gjelder å spise seg frisk fra diabetes tviler jeg sterkt på at fastlegenes kunnskap er hovedproblemet. Jeg tror heller det at folk ikke klarer å holde seg til en diett. Dette gjelder jo også høyt blodtrykk. Det kan visstnok ofte fjernes med trening, men folk gjør ikke det. Da er det bedre at legene skriver ut medisiner enn at folk går rundt (sitter rundt) med høyt blodtrykk. 1 Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Du kan spise deg vekk fra f.eks diabetes, dette er alternativ tilnærming til sykdom. Fastlege kan godt si at du må spise sunt og henvise til en diett men fastlege er ikke ernæringsmedisiner. Det finnes egne fagfolk som jobber med ernæring, utdannet på universitet eller høyskole. Så ernæring er viktig, og ikke noe alternativt. Når det gjelder å spise seg frisk fra diabetes tviler jeg sterkt på at fastlegenes kunnskap er hovedproblemet. Jeg tror heller det at folk ikke klarer å holde seg til en diett. Dette gjelder jo også høyt blodtrykk. Det kan visstnok ofte fjernes med trening, men folk gjør ikke det. Da er det bedre at legene skriver ut medisiner enn at folk går rundt (sitter rundt) med høyt blodtrykk. Jeg sier ikke at fastlegen alltid er problemet. Men jeg sier at fastlegen ikke alltid er løsningen. Å ta ansvar for helsa di betyr å ta ansvar for bl.a diett. Men du må ha viten om det du spiser, for du har ikke tid til å begynne på scratch selv (forskning). Mange ganger er trygt å lytte til f.eks mainstream ernæring (det finnes en matpyramide som det amerikanske mattilsynet i det stille har sneket seg vekk fra som illustrerer at det ikke alltid er like trygt). I følge denne matpyramiden skal karbohydrater utgjøre mesteparten av dietten din. Det er en oppskrift for å bli overvektig og å få diabetes. I 1992 ville vi hatt samme diskusjon, at vi skal ALDRI lytte til noen andre enn ekspertene. Endret 18. desember 2015 av neutrality Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Så en gang en dokumentar som het "water, the great mystery". Der hadde de tre krukker med vann + ris i tre forskjellige skap. Det ene glasset fikk refs, med skjellsord og bannord , det andre fikk ingenting, mens det tredje fikk lovord og prisninger. Det første glasset var svart og jævlig etter tre uker mens det tredje så friskt ut. Kroppen er mye vann. Kanskje du bare må si at jeg elsker deg. Vannet har altså følelser? tror du det bare er andre mennesker som reagerer på holdningen din? har du hørt om gamle senile mennesker som snakker med plantene sine? 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Gamle, senile folk snakker også med TV'n og radioen... Ellers har forresten alt vann vært borti alt på jorden, noe vannet i kranen din vært urinen min, Endret 18. desember 2015 av aklla 3 Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Gamle, senile folk snakker også med TV'n og radioen... Ellers har forresten alt vann vært borti alt på jorden, noe vannet i kranen din vært urinen min, Kvaliteten på diskusjon's forumveiledere ? 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 It's true, though. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Fakta er fakta, men er noe å tenke på når man mener vann har hukommelse. At jeg er veileder har ingenting med dette å gjøre 2 Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Fakta er fakta, men er noe å tenke på når man mener vann har hukommelse. At jeg er veileder har ingenting med dette å gjøre Da antar jeg at etter samme prinsipp går du rundt med noe fra alle menn i ansiktet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Jeg går ikke rundt vann i ansiktet til vanlig, men ja, når jeg f.eks dusjer har vannet kommet ut av diverse kroppsåpninger mange ganger opp gjennom tidene, antagelig ett atom eller to som har vært gjennom tarmsystemet til Jesus også. Husk at der blir ikke laget nytt vann, alt er resirkulert, det jeg tisser ut blir renset i renseanlegg så slippes ut og blir etterhvert noens drikkevann. Det kan riktignok ikke måles at det har vært noens urin, men det er de samme atomene, atomer du mener har hukommelse... Vi har der samme vannet nå som for 100 000 000 år siden, å anta man er den første til å drikke/bruke vannet er veldig naivt. Nå tror ikke jeg vann husker hvor det har vært eller husker egenskaper, så for meg er rent vann rent vann, samme hva det har vært tidligere. Endret 18. desember 2015 av aklla Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) Troen på at vann har hukommelse, selv etter uttynning er noe av det rareste jeg hører. Hvis det faktisk fungerte slik homøopati hevder, hadde vi ikke trengt homøopati - da alle vanndråper allerede ville hatt hukommelse om alle verdens substanser. Et glass fra krana ville vært universalkur. Endret 19. desember 2015 av toth 4 Lenke til kommentar
Trellkammer Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Relevant episode fra serien «Folkeopplysningen» på NRK om homeopati (spoiler: vann har ikke hukommelse). 5 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) Moderatormelding Tråden er nå ryddet for store mengder avsporing og persondebatt.Hold debatten saklig heretter og diskuter anstendig. Videre brudd på dette vil føre til advarsler og/eller utestengelse fra forumet.Innspill om moderering tas via PMLiamHmod Endret 19. desember 2015 av LiamH Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Relevant for denne diskusjonen. https://youtu.be/HhGuXCuDb1U Lenke til kommentar
smergel Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei! Noen i familien sliter med dårlig mage. Det har vært slik i mange år, og en dag fikk de kontakt med et senter. Der tok de en blodprøve som ble sendt til USA for analyse. 2 uker senere kom prøvesvarene av hva de tålte og hva de ikke anbefalte å spise av ulike matvarer. I tillegg ble de sterkt anbefalt å drikke "vann" som koster 1000 kr per liter. Det er ikke noe annet et destillert vann. Dette anbefalte senteret at de skulle drikke for alltid. En dose hver dag. Hva tror dere om dette ? Er det virkelig slik at dette sinnsyke dyre vannet funker? Kjøpte du virkelig 6 flasker vann for 6000 kr ?Er det så lett å lure folk ?Hva tenkte du på? Svaret er NEI Norges springvann har en veldig høy kvalitet sammenlignet med resten av verden og er trygt å drikke ellers hadde vi hatt 5 millioner syke mennesker. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Problemet er at leger ikke finner ut hva som er galt. Det er derfor vi prøver en alternativ "medisin". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå