Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vann til 1000 kr/L

Nordmann3

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen i familien sliter med dårlig mage. Det har vært slik i mange år, og en dag fikk de kontakt med et senter. Der tok de en blodprøve som ble sendt til USA for analyse. 2 uker senere kom prøvesvarene av hva de tålte og hva de ikke anbefalte å spise av ulike matvarer.

I tillegg ble de sterkt anbefalt å drikke "vann" som koster 1000 kr per liter. Det er ikke noe annet et destillert vann. Dette anbefalte senteret at de skulle drikke for alltid. En dose hver dag.

Hva tror dere om dette ? Er det virkelig slik at dette sinnsyke dyre vannet funker?

post-313379-107637_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

BTW: jeg håper og ber om at det ikke er destillert vann i flaskene. Hvis noen ved en feil drikker en hel flaske, går elektrolyttbalansen i cellene ad undas, og man kan bli skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar

ASEA er saltvann lullet inn i en fake vitenskapelig historie om redox signalmolekyler. Fordelen er jo at fysiologisk saltvann er noe av det minst farlige de kunne selge. Vis meg gjerne etterprøvd forskning på hva dette er og hvordan det virker. Du kan med stor sannsynlighet lage det samme selv med renset vann og koksalt til en mer hyggelig literspris.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er det mest sinnssyke svindeltullet jeg har hørt. Men jeg ser jo at slike svindlere har et marked når du faktisk vurderer dette som et seriøst alternativ istedet for å bare tenke "fy flate for noe tull".

Nigeria-svindlere har et marked de også..eller tullinger som kjøper falske tepper på døra for 20000.

Endret av Bytex
  • Liker 6
Lenke til kommentar

I tillegg ble de sterkt anbefalt å drikke "vann" som koster 1000 kr per liter. Det er ikke noe annet et destillert vann. Dette anbefalte senteret at de skulle drikke for alltid. En dose hver dag.

Det er nok sunt å drikke vann hver dag, og særlig om det er rent/destillert.

Spør du om det er verdt på betale 1000 kr/l for rent vann? Dersom du bor i Norge og har innlagt vann selv så er det ikke det.

Lenke til kommentar

Har allerede kjøpt 6 flasker. Tror nok ikke at vi skal kjøpe noe mer.

Men ville gjerne hørt om hva "eksperter" har å si istedenfor "dere vanlige folk"

Du har blivid lurad, koster 25,- pr. liter på apoteket ;) Ellers så selger de destillert vann på bensinstasjoner også. Veldig enkelt å lage et destilleringsapparat hjemme også.

Kan godt være at de har rota til bakteriesymbiosen inni kroppen sin. Les litt selv;

http://www.therootofhealth.com/dysbiosis/

https://www.gutsense.org/gutsense/flora.html

Det jeg har skrevet er bare et forslag til ting man kan lese på og det er enkelt å sjekke, bare ta noen prøver av bæsjen.

En blodprøve så blir de anbefalt galskap, høres ut som et bra senter. Ikke tro på private selskaper i USA som anbefaler dyre løsninger er det jeg drar ut av historien her.

PS; Jeg var 100% sikker på at denne tråden var en stor spøk, blir litt usikker nå. 

Lenke til kommentar

Å søke etter enkelte matvarer for å forklare diffuse symptomer er ikke en ny ting. Dessverre er det mye penger i å bekrefte mistanken om at det er "noe de ikke tåler", for deretter å tilby vidunderkurer i form av unngå innbilte allergener og knaske tilskudd. Det er ikke uvanlig at de bruker høyest tvilsomme metoder for å bekrefte matallergier, eventuelt at det er helt ukjente måter å teste på. Med andre ord: Dette er pseudovitenskap, med mindre de klarer i henhold til strenge vitenskaplige kriterier å bevise at både testene og produktene deres fungerer. Med en gang noen skal ha deg til å kjøpe noe de tjener fryktelig mye penger på, som en kur på alle dine problemer, bør alle varsellampene gå på. Det være seg VitaePro, dyre matvarer, pulvermat eller spesialvann. 

Jeg skjønner at det er kjedelig å vite at en har blitt lurt, men det er bedre å erkjenne det enn å fortsette å leve i uvitenhet. Det hadde vært mye mer rasjonelt å bruke tid (og kanskje penger) på å spise sunnere, trene mer og lese seg opp på kosthold. Det er nok mye humbug selv blant de ulike kostholdsfilosofiene, men da har en ihvertfall muligheten til å kritisk velge hva en skal tro på og ikke. Det er mye bedre enn at pengene går rett i dass (bokstavelig talt).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Vurderer selv å investere i en "Living Water" vannmaskin. Denne maskinen renser ikke bare, den ioniserer vannet, samtidig som du kan velge hvilke PH det du drikker har.

Hva mener du med å ionisere?

Hvordan endrer maskinen pH på vannet. For det er vel det du mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...