oc Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Lurer enkelt og greit på om de er raske til og levere på Psdata.no (1-2dager). Har tenkt til å bestille en Tundra 1555 (bærbar PC) og vil ha den fort, hvis ikke vurderer jeg å bestille noe annet fra komplett... noen erfaringer??? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jepp ! har brukt psdata flere ganger og de er raske og friske hvis du får problemer senere.... Lenke til kommentar
oc Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Jepp ! har brukt psdata flere ganger og de er raske og friske hvis dufår problemer senere.... Rask = Tirsdag hvis jeg bestiller i dag? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jepp ! har brukt psdata flere ganger og de er raske og friske hvis dufår problemer senere.... Rask = Tirsdag hvis jeg bestiller i dag? Handler selv masse på PsData.no. Men ..... Dersom du bestiller nå i kveld, så har du varen tidligst på onsdag (normal postgang). Erfaringsmessig så sendes varene ut fra PsData på ettermiddagen/kvelden samme dag. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 De bør klare det hvis de har varen inne, og du ikke bor på en øde plass da. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 http://www.hardware.no/webshoper/erfaringer/vis.php?id=52 fint og bruke de ressursene vi har her på siden Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Av personlig erfaring så tar det en ekstra dag før tingen kommer fra PS-Data, tror ikke dette har noe med PS-Data å gjøre, mistenker at posten der borte på Arendal er treigere enn borte på Sandefjord der flere kjente webshopper holder til. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Har handla fra psdata.no før - og har faktisk aldri vært misfornøyd. I motsetning til komplett sender de ut varene sine fort, mens komplett venter visst en dag ekstra (dårlig management sikkert). [Komplett] Aner ikke hvorfor, men når broren min bestilte tvkortet sitt tok det hele 2 dager før de fikk sendt den ut (og det stod på webshoppen at de hadde flere tvkort inne). [/Komplett] [Psdata] KJEMPE BRA! (Bra service/support også, hvis du har feilvare o.l.) [/Psdata] Edit: finnes værre ting på forumet her enn skrivefeil (men den var jo litt grov ) Endret 17. november 2003 av SineTwo Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 ufornøyd Populært kalt misfornøyd Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Om du ringer dem og forklarer at det haster fremmskynder de ordren (prioritert) slik at den sendes ut samme dag. De har en utmerket service både på salg ,retur og reklamasjon. Jeg benytter dem mye og har aldri opplevd bedre service enn hos dem. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Av personlig erfaring så tar det en ekstra dag før tingen kommer fra PS-Data, tror ikke dette har noe med PS-Data å gjøre, mistenker at posten der borte på Arendal er treigere enn borte på Sandefjord der flere kjente webshopper holder til. Bare en kommentar til det med posten, bestilte noen varer fra komplett disse ble sendt i to pakker samme dag, pakke en kom hit på en mandag pakke to kom på fredag, begge pakkene var ca like store. Så med posten vet man aldrig Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 jeg bestilte en ferdig pc på PSdata i dag faktisk for en kompis som er LITT n00b innen data...17.11.03 når tror dere at den kommer fra da..(bor i tr.heim) Lenke til kommentar
Ziegler Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Ferdig bygd med OS? Først bygges den, deretter softes den...hvis du skal ha med OS da... Kan ta en ukes tid eller slikt...Ikke dårlig det, med 3 års garanti og greier... Alt avhenger av hvor mye de har å henge fingrene i. Skikkelig trøkk rundt juletider. Endret 18. november 2003 av Ziegler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå