smort1 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Luresnø eller julesnø? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Bildene var fine de, men det er nok bare luresnø dette... mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Bilde nr 2 kan jo tyde på luresnø. V1 blir allikevel beholdningen her, skarpt, fint lys og farger. Regner med det er tatt fra terrassen hjemme hos deg ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 V1 var ordentlig fin! V2 bare deprimerende... Jeg ønsker meg julesnø!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Fine bilder som viser hvor kortvarig snøen er her vest. Ønsker meg snø som blir liggende en stund , men det behøver ikke være så mye av den . Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Bildene var fine de, men det er nok bare luresnø dette... mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Bilde nr 2 kan jo tyde på luresnø. V1 blir allikevel beholdningen her, skarpt, fint lys og farger. Regner med det er tatt fra terrassen hjemme hos deg ? Mvh Ragnar Takker, Ragnar! Tatt fra terrassen hjemme, ja.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 V1 var ordentlig fin! V2 bare deprimerende... Jeg ønsker meg julesnø!! Takker, Helene! Ja, V1 er slik vi ønsker det skal være... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Fine bilder som viser hvor kortvarig snøen er her vest. Ønsker meg snø som blir liggende en stund , men det behøver ikke være så mye av den . Mvh Alec Takker, Alec! Enig med du... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Ja, det skifter fort nå. Slik du har lagt det opp er det vel ikke noen mening i å velge versjon her hvor forskjellen er 17 timer og hvist og svart vei. Men nevner at jeg ville tatt 1 cm nede i V2 og fått nærmeste veikant ut på nedre ramme framfor i krysset hvilket ville gitt samme gode spenning som i V1. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Ja, det skifter fort nå. Slik du har lagt det opp er det vel ikke noen mening i å velge versjon her hvor forskjellen er 17 timer og hvist og svart vei. Men nevner at jeg ville tatt 1 cm nede i V2 og fått nærmeste veikant ut på nedre ramme framfor i krysset hvilket ville gitt samme gode spenning som i V1. Roar Takker, Roar! Ja, ser det mht. kuttforslaget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg