Arodem Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 GIRL kom seg hjem til jorda igjen.Etter seks år er sære Noby Noby Boy «ferdig» Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Besøkt alle planetene i Melkeveien, uhm, det er galaksen. Tror du mener alle planetene i solsystemet vårt. Lenke til kommentar
Gipphe Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Ctrl-F Find: melkeveien Replace with: solsystemet Replace all. Kult å se slike samarbeidsspill komme i mål etter flere år Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg har det til PS3 (tror jeg det er), men jeg forsto aldri så mye av konseptet. Fikk aldri med meg at det var et samarbeidsspill blant annet :-p 1 Lenke til kommentar
Jomb Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) "Nå, seks år etter at hun først la ut på reisen, har hun kommet seg hjem til jorden igjen, og dermed er det bare noen hundre milliarder planeter igjen å besøke før spillet er «ferdig»".Rettet. Endret 15. desember 2015 av Jomb 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå