Gå til innhold

wd1200jb, Ziegler, og Ryball

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på noe (har lest litt på trådene demmes)

Egentlig så syns jeg at mo®deratorene reagere litt rart, det er mange ganger jeg har sittet hos en kamerat, og svart på innlegg og da vil begge få ban da pga det, men angående de 3, så synes jeg at det er litt idiotisk og svare i 1 tråd og forsvare hverandre, når de sitter på samme pc..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo hende at de har gjort flere ting enn bare å sjekke ip'en de postet fra. De kan f eks se om det er et mønster i påloggingene. Har bruker c logget på rett etter sessionen til bruker b døde, som igjen logget på da sessionen til bruker a døde, så er det vel liten tvil om hva som har skjedd :roll:

Lenke til kommentar

Hei gjett hvem dette er... :-)

Prøver med ny konto....

WD1200JB, RYBALL og megselv er kolleger...ikke samme person...

Har nå lagd meg enda en ny Email...dette er da den 3dje...

HW-admin misforstår totalt...

Skal se hvor lenge denne blir stående da...

Mvh

Ziegler, Hptm.Ziegler og HauptmanZiegler :woot:

(de to første er blokket så, ja disse 3 er samme person, men IKKE slett den siste!!!)

Vi har en PC hver...

Endret av HauptmanZiegler
Lenke til kommentar

For og si det enkelt. Dette er under opprydding. Vi får vel ta turen til headquarter så de faktisk kan se at dette er 3 forskjellige personer... (Eller er vi).

Noen i dette landet har sett litt for mye Star Trek. De burde ikke være admin noen vei, det er sikkert. Vel nå blir vel denne tråden også stengt.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, den klagen er rettet mot meg. Jeg har vært admin her siden starten og dette er første gang noen har klagd på meg, så du (ja du) bør kanskje passe litt på hva du sier om mine egenskaper som admin. (refererer til diverse uttalelser om hvor lite peiling jeg har og hvor lite jeg bør være admin). Det er flere måter å finne kloner enn bare IP adresser bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...