DaRe_deVIl Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg bare lurer på noe (har lest litt på trådene demmes) Egentlig så syns jeg at mo®deratorene reagere litt rart, det er mange ganger jeg har sittet hos en kamerat, og svart på innlegg og da vil begge få ban da pga det, men angående de 3, så synes jeg at det er litt idiotisk og svare i 1 tråd og forsvare hverandre, når de sitter på samme pc.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Kan jo hende at de har gjort flere ting enn bare å sjekke ip'en de postet fra. De kan f eks se om det er et mønster i påloggingene. Har bruker c logget på rett etter sessionen til bruker b døde, som igjen logget på da sessionen til bruker a døde, så er det vel liten tvil om hva som har skjedd Lenke til kommentar
HauptmanZiegler Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Hei gjett hvem dette er... :-) Prøver med ny konto.... WD1200JB, RYBALL og megselv er kolleger...ikke samme person... Har nå lagd meg enda en ny Email...dette er da den 3dje... HW-admin misforstår totalt... Skal se hvor lenge denne blir stående da... Mvh Ziegler, Hptm.Ziegler og HauptmanZiegler (de to første er blokket så, ja disse 3 er samme person, men IKKE slett den siste!!!) Vi har en PC hver... Endret 17. november 2003 av HauptmanZiegler Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du bør heller ta dette på privaten med en admin/moddis. Lenke til kommentar
wd1200jb Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 For og si det enkelt. Dette er under opprydding. Vi får vel ta turen til headquarter så de faktisk kan se at dette er 3 forskjellige personer... (Eller er vi). Noen i dette landet har sett litt for mye Star Trek. De burde ikke være admin noen vei, det er sikkert. Vel nå blir vel denne tråden også stengt. Lenke til kommentar
HauptmanZiegler Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har sent mailer, men de skjønner fortsatt ikke poenget...Tydeligvis kan ikke kamerater i samme firma i Norge poste i samme forum... De har ikke svart den siste mailen... HauptmanZiegler Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Noen i dette landet har sett litt for mye Star Trek. De burde ikke være admin noen vei, det er sikkert. Vel nå blir vel denne tråden også stengt. Dette var vel ikke det skarpeste du kunne gjøre ... Lenke til kommentar
HauptmanZiegler Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Med "du" så mente du ikke meg...fordi jeg er ikke han... *grin* HauptmanZiegler Jeg ønsker bare å ha en konto her for å poste...uten å bli blokket... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hely korrekt som LarsC sier, dette var ikke akkurat et sjakktrekk. Det at andre brukere har blitt utestengt med en feil er en sak som vi jobber med internt, vi jobber ikke 24/7, Men det hjelper ikke med det faktum at du har brutt retningslinjene 1,4,8,9,10 og 11... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Bare så det er sagt, den klagen er rettet mot meg. Jeg har vært admin her siden starten og dette er første gang noen har klagd på meg, så du (ja du) bør kanskje passe litt på hva du sier om mine egenskaper som admin. (refererer til diverse uttalelser om hvor lite peiling jeg har og hvor lite jeg bør være admin). Det er flere måter å finne kloner enn bare IP adresser bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg