Geforce Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Hei Jeg har tenkt meg å kjøpe meg en Amd xp 2500+, men så har jeg hørt at amd har begynt å låse de, jeg stakk ned på ned lokale pc butikken og fikk skrivd opp det som stod på cpuen som er følgene : AXDA2500DKV4D Y89325760046 AQXFA 0340WPAW Noen som vet om denne er bra til å klokke? Om den er låst eller ikke låst? Håper på menge posetive svar Endret 16. november 2003 av Geforce Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Den er ikke låst, nei Lenke til kommentar
Geforce Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Det var godt å høre *grin* Tenker at jeg stikker ned på mandag å kjøper den. Forresten åssen vet du om den er låst eller ikke? Bare med å se på steppinge og det? Lenke til kommentar
john_h Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.p...threadid=244237 denna funker hvert fall som et oppslagsverk... Lenke til kommentar
Geforce Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Var inne på den siden, men jeg kunne ikke finne steppinga til den cpuen som jeg har tenkt å kjøpe. Er det noen som vet med sikkerhet at den ikke er låst? Forresten noen som vet om dette er en klokkevenlig cpu eller ikke, men tanke på steppinga og batch nr og sånne ting? Endret 16. november 2003 av Geforce Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Den er klokkevennlig, men kanske ikke den som er best til å klokke Lenke til kommentar
capy Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 det er en uke 40 prosessor. AMD begynte å låse sine prosessorer rundt uke 39-40. er du heldig, så er den ikke låst, er du uhelldig, så er den låst. Lenke til kommentar
Geforce Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Er det noen mulighet å se på selve cpuen om den er låst eller ikke? Er den noen andre måter enn kan finne ut om den er låst eller ikke, tenker da på stepping og sånne ting? Lenke til kommentar
Alias Cryptus Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg trodde det var slik at man kunne se på L1 området at de fire "lederene" hadde brudd. Og at måten å låse opp var å tegne med blyant (nikkel leder strøm)... HARDT med blyant. Det var iallefall det jeg gjorde i gamledager... Hva er stepping? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå