Lisbeth Grendal Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Neste gang blir'u kanskje så lita som ei teskje og kryper inni objektivet så det blir spennende miljø rundt også? Jeg liker absolutt uttrykket - ikke helt skarpt, men ikke direkte uskarpt heller. Jeg sitter her og sammenlikner profilbildet og dagens tettpå selfie og får en følelse av at du virker yngre og mer jenteaktig liksom på dagens presentasjon. Men slik er jo bilder. Roar Jeg ser absolutt poenget ditt her Roar. Når jeg går igjennom bildene mine, så ser jeg at jeg på nesten hvert eneste ett, åler meg alt for tett innpå. Jeg gir ikke plass til noe miljø rundt, og ser jo at dette kan bli fryktelig kjedelig. Dette skal jeg forsøke å rette på. Det er kjempeskummelt å legge ut bilde av seg selv, så i dag synes jeg nesten jeg har vært overmodig. Men "skitt au ! En får værra som en er, når en itte vart som en sku !" Om bildet ble tatt i dag eller i går ? Ja, det er det lov å lure på Mulig du misforsto meg for det var ikke negativt ment, bre beskrivende for hvor nær du var.Bildet er så absolutt likandes det. Roar Hei Roar Nei og nei ... Jeg oppfattet absolutt ikke din kommentar som negativt ment. Tvert imot ! Alle dine kommentarer oppfatter jeg som positive og vennlige fra din side. Du veileder på en fargerik og humoristisk måte, og jeg synes du setter prikken over i -en i de fleste tilfeller der du kommer med råd, enten det er på mine eller andres bilder. Jeg blir så glad hver eneste gang jeg får en kommentar fra deg jeg. Dine ord denne gangen, gjorde bare at jeg tok et nytt blikk på bildene mine, og kom til den konklusjonen jeg gjorde, - mer luft, mer miljø. Så slik var det det var Roar Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg