Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Lisbeth Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Liker utsnittet! Selfie...? Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Liker utsnittet! Selfie...? Selfie Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Flott selvportrett. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Flott selvportrett. Takk for det Trond Olav Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Neste gang blir'u kanskje så lita som ei teskje og kryper inni objektivet så det blir spennende miljø rundt også? Jeg liker absolutt uttrykket - ikke helt skarpt, men ikke direkte uskarpt heller. Jeg sitter her og sammenlikner profilbildet og dagens tettpå selfie og får en følelse av at du virker yngre og mer jenteaktig liksom på dagens presentasjon. Men slik er jo bilder. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Fint selvportrett fint uttrykk! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 En pen fru Grendal Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Det går an å legge ut en selfie når man er så vakker som du! flott bilde! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Et flott selvportrett dette. Øynene smiler så vakkert til betrakterne. Jeg antar det er sepia du har brukt her og det synes jeg ble meget vellykket til dette bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Neste gang blir'u kanskje så lita som ei teskje og kryper inni objektivet så det blir spennende miljø rundt også? Jeg liker absolutt uttrykket - ikke helt skarpt, men ikke direkte uskarpt heller. Jeg sitter her og sammenlikner profilbildet og dagens tettpå selfie og får en følelse av at du virker yngre og mer jenteaktig liksom på dagens presentasjon. Men slik er jo bilder. Roar Jeg ser absolutt poenget ditt her Roar. Når jeg går igjennom bildene mine, så ser jeg at jeg på nesten hvert eneste ett, åler meg alt for tett innpå. Jeg gir ikke plass til noe miljø rundt, og ser jo at dette kan bli fryktelig kjedelig. Dette skal jeg forsøke å rette på. Det er kjempeskummelt å legge ut bilde av seg selv, så i dag synes jeg nesten jeg har vært overmodig. Men "skitt au ! En får værra som en er, når en itte vart som en sku !" Om bildet ble tatt i dag eller i går ? Ja, det er det lov å lure på Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Fint selvportrett fint uttrykk! Tusen takk Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 En pen fru Grendal Hilsen Leif Tusen takk for det herr Olsson Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Det går an å legge ut en selfie når man er så vakker som du! flott bilde! Tusen takk Helene Hadde vært hyggelig om flere gjorde det Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Et flott selvportrett dette. Øynene smiler så vakkert til betrakterne. Jeg antar det er sepia du har brukt her og det synes jeg ble meget vellykket til dette bildet. Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn Jo da, her er det brukt sepia Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Et varmt og fint portrett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Veldig fint. Du kler sepia godt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Et varmt og fint portrett. Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Veldig fint. Du kler sepia godt Mvh. Rolf Ha, ha , jo takk for det Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Neste gang blir'u kanskje så lita som ei teskje og kryper inni objektivet så det blir spennende miljø rundt også? Jeg liker absolutt uttrykket - ikke helt skarpt, men ikke direkte uskarpt heller. Jeg sitter her og sammenlikner profilbildet og dagens tettpå selfie og får en følelse av at du virker yngre og mer jenteaktig liksom på dagens presentasjon. Men slik er jo bilder. Roar Jeg ser absolutt poenget ditt her Roar. Når jeg går igjennom bildene mine, så ser jeg at jeg på nesten hvert eneste ett, åler meg alt for tett innpå. Jeg gir ikke plass til noe miljø rundt, og ser jo at dette kan bli fryktelig kjedelig. Dette skal jeg forsøke å rette på. Det er kjempeskummelt å legge ut bilde av seg selv, så i dag synes jeg nesten jeg har vært overmodig. Men "skitt au ! En får værra som en er, når en itte vart som en sku !" Om bildet ble tatt i dag eller i går ? Ja, det er det lov å lure på Mulig du misforsto meg for det var ikke negativt ment, bre beskrivende for hvor nær du var. Bildet er så absolutt likandes det. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg