Kiiips Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hei. Hvilken butikk i Bergen har best utvalg av New Era capser? Likker ikke å kjøpe de på nettet fordi da vet jeg ikke om de passer. Takk for svar Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor ser du ikke bare på størrelsen på de som du allerede har og som passer? - For å svare ville jeg tatt turen til Session ved Strandgaten 14. De hadde i alle fall stort utvalg for noen år siden. 1 Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Hvorfor ser du ikke bare på størrelsen på de som du allerede har og som passer? - For å svare ville jeg tatt turen til Session ved Strandgaten 14. De hadde i alle fall stort utvalg for noen år siden. Tja det er sant, men måten størrelsen oppgis på varierer litt og for å ikke eksludere de som ikke har min tidligere størrelse så ønsker jeg å prøve de ut i real life. 1 Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor ser du ikke bare på størrelsen på de som du allerede har og som passer? - For å svare ville jeg tatt turen til Session ved Strandgaten 14. De hadde i alle fall stort utvalg for noen år siden. Når det kommer til størrelser med capser er det rart. Husker jeg kjøpte meg en caps, noen måneder senere fant jeg den i en annen butikk og prøvde samme modell i samme størrelse og den så bare rar ut på meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå