Kiiips Skrevet 15. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2015 Hei. Hvilken butikk i Bergen har best utvalg av New Era capser? Likker ikke å kjøpe de på nettet fordi da vet jeg ikke om de passer. Takk for svar Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 18. desember 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2015 Ingen? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 20. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor ser du ikke bare på størrelsen på de som du allerede har og som passer? - For å svare ville jeg tatt turen til Session ved Strandgaten 14. De hadde i alle fall stort utvalg for noen år siden. 1 Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Hvorfor ser du ikke bare på størrelsen på de som du allerede har og som passer? - For å svare ville jeg tatt turen til Session ved Strandgaten 14. De hadde i alle fall stort utvalg for noen år siden. Tja det er sant, men måten størrelsen oppgis på varierer litt og for å ikke eksludere de som ikke har min tidligere størrelse så ønsker jeg å prøve de ut i real life. 1 Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor ser du ikke bare på størrelsen på de som du allerede har og som passer? - For å svare ville jeg tatt turen til Session ved Strandgaten 14. De hadde i alle fall stort utvalg for noen år siden. Når det kommer til størrelser med capser er det rart. Husker jeg kjøpte meg en caps, noen måneder senere fant jeg den i en annen butikk og prøvde samme modell i samme størrelse og den så bare rar ut på meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå