Gå til innhold

Fra Atlanterhavsveien - den andre veien II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den andre veien ll ???

Har du gått med ræva føre?

Flott "pompe" du har foreviget her. Får meg til å tenke på disse borti USA som kjører etter tornadoene.

Foreslår minst 2 mm. kutt i bånn slik at strandlinja går rent ut på nedre ramme framfor i hjørne hvilket gir bedre spenning.

Jeg forsøkte også med en beskjæring der nedre ramma skjærer såvidt inne i skypompa - og det ble faktisk et flott bilde det også, med bare himmelen i bildet.

Roar

Lenke til kommentar

Den andre veien ll ???

Har du gått med ræva føre?

Flott "pompe" du har foreviget her. Får meg til å tenke på disse borti USA som kjører etter tornadoene.

Foreslår minst 2 mm. kutt i bånn slik at strandlinja går rent ut på nedre ramme framfor i hjørne hvilket gir bedre spenning.

Jeg forsøkte også med en beskjæring der nedre ramma skjærer såvidt inne i skypompa - og det ble faktisk et flott bilde det også, med bare himmelen i bildet.

Roar

Ser at kuttet med fordel kunne vært foretatt. Stoppet jo for å forevige det klassiske Atlanterhavsvei-bildet. Under oppholdet/stoppet dannet denne skyformasjonen seg, og da var det bare å snu seg andre veien. Min bedre halvdel ber meg noen ganger å snu meg når ting og tang etterlyses - med rette.

Men denne gangen oppdaget jeg rariteten selv!

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...