Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Fra Atlanterhavsveien - den andre veien II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Den var spesiell, Ragnar. Spennende observasjon, som sikkert yr kunne tenke seg å ha i sitt arkiv. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Fint dokumentert skyfenomen! Artig å se! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Den andre veien ll ??? Har du gått med ræva føre? Flott "pompe" du har foreviget her. Får meg til å tenke på disse borti USA som kjører etter tornadoene. Foreslår minst 2 mm. kutt i bånn slik at strandlinja går rent ut på nedre ramme framfor i hjørne hvilket gir bedre spenning. Jeg forsøkte også med en beskjæring der nedre ramma skjærer såvidt inne i skypompa - og det ble faktisk et flott bilde det også, med bare himmelen i bildet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Flott bilde av et artig skyfenomen! Her var du på rett plass til rett tid for å si det sånn. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Oj dette ser faretruende ut. Flott fanget! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Den ser jo ut som ei skypumpe jo! Noe av det stiligste med Atlanterhavsvegen, er ikke egentlig veien i seg sjøl, men lyset og fargene. Ingen dag er lik. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Et flott bilde dette av den dramatiske skyen og dt kommende regnskyll. Fin beskjæring, fin skarphet og så mye farger blir det ikke med et slikt vær. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 En meget spennende skyformasjon du har fanget her Ragnar. En kan vel si at den ble så påfallende at Atlanterhavsveien bare blir en parentes her Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Den var spesiell, Ragnar. Spennende observasjon, som sikkert yr kunne tenke seg å ha i sitt arkiv. Takk for kommentaren Trond Olav ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Fint dokumentert skyfenomen! Artig å se! Var nok litt heldig som var der akkurat da, Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Den andre veien ll ??? Har du gått med ræva føre? Flott "pompe" du har foreviget her. Får meg til å tenke på disse borti USA som kjører etter tornadoene. Foreslår minst 2 mm. kutt i bånn slik at strandlinja går rent ut på nedre ramme framfor i hjørne hvilket gir bedre spenning. Jeg forsøkte også med en beskjæring der nedre ramma skjærer såvidt inne i skypompa - og det ble faktisk et flott bilde det også, med bare himmelen i bildet. Roar Ser at kuttet med fordel kunne vært foretatt. Stoppet jo for å forevige det klassiske Atlanterhavsvei-bildet. Under oppholdet/stoppet dannet denne skyformasjonen seg, og da var det bare å snu seg andre veien. Min bedre halvdel ber meg noen ganger å snu meg når ting og tang etterlyses - med rette. Men denne gangen oppdaget jeg rariteten selv! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Flott bilde av et artig skyfenomen! Her var du på rett plass til rett tid for å si det sånn. mvh Fredrik Flaks noen ganger skal en jo ha. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Oj dette ser faretruende ut. Flott fanget! Et merkelig skyggenomen. Artig få det inn på brikka. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Den ser jo ut som ei skypumpe jo! Noe av det stiligste med Atlanterhavsvegen, er ikke egentlig veien i seg sjøl, men lyset og fargene. Ingen dag er lik. Riktig, lys og farger forandrer landskapet, noe dine bilder fra stedet også viser. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Et flott bilde dette av den dramatiske skyen og dt kommende regnskyll. Fin beskjæring, fin skarphet og så mye farger blir det ikke med et slikt vær. Mvh Torbjørn Takk for hyggelig tilbakemelding Torbjørn ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 En meget spennende skyformasjon du har fanget her Ragnar. En kan vel si at den ble så påfallende at Atlanterhavsveien bare blir en parentes her Mvh. Rolf I noen minutter tok nok fenomenet luven av selveste Atlanterhavsveien. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Flott komponert bilde av himmelen , den mørke skyen fremhever den dramatiske stemningen . Flott fanget og formidlet. . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Flott komponert bilde av himmelen , den mørke skyen fremhever den dramatiske stemningen . Flott fanget og formidlet. . Mvh Alec Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg