johannesgrean Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hei! Jeg trenger nye spill som jeg kan bruke på kanalen minMonkey Pilot | Norsk Gaming Vis dere kunne gjort meg en tjeneste, og legg ved et bra eller et dårlig spill + si hvor dere kjøpte det! Så ville jeg blitt glad! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Mitt beste og verste spillkjøp på lenge er Assault Android Cactus. Beste fordi det er dritbra, har nydelig grafikk og svært bra gameplay. Verste fordi jeg er ræva på sånne spill, og slet svært selv på første boss. Det er "bare" et indiespill, men sånne spill trenger all den støtten de kan få. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Forsøk på snikreklamering? Hva legger du i bra/ dårlig spill i forhold til hva slags innhold du prøver å bygge kanalen din rundt? Kan gi deg mange forslag til gode spill, men det går veldig mye på preferanser så det blir meningsløst å anbefale spill uten den infoen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Half-Life 2 til 70 spenn på steam 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå