seppola92 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Heisann ! Er på utkikk etter et CS:GO lag som tar det mer serriøst og vil gjøre det som trengs for å bli bedre. Må kunne gjøre Turneringer i helgen og ha trening 2-4 dager i uka. Supreme / Globals. Må være 18år+ Litt om meg: Heter Aleksander, 23 år fra Nord-Norge. Har spilt MM/Esea/Faceit solo que å begynner å bli ganske lei å vil prøve på noe annet. var med i ett team for noen månder siden men vi var bare oppe i ca 3-4 uker pga folk begynte og miste intresse og viste lite intresse i å møte opp å trene for å bli bedre sjøl og som ett team. Elske og spille som ett team å ha det morsomt mens man gjør det som trengs for å komme høyt Rank: Global Elite Timer: 2500 på main og 400 på smurf. Vil si at eg er en ganske god spiller å vil si meg bedre en avarage Global elite spillere. Forstår spillet bra å føles eg les spillet bra med kordan andre laget skal spille å kor dem mest sannsynlig står. Spiller mest Rifler men kjøre AWP viss vi ikke har AWP i teamet eller viss eg har en bra AWP dag så like eg å kjøre det, Men er for det meste Rifler å det eg føler meg komfortabel med. Kan trene/spille hverdag å har ikke jobb eller noe som kan komme i veien for turnering/matches. Er ikke noe flink i å skrive sånn her pga dysleksi/skrive problemer, Men er det noe dere lure på er det bare å adde meg på steam, Husk å skriv kommentar på siden så eg vet Blokker som regel alle andre som adder uten å gi beskjed. Håper på å finne et team som kan bli mitt nye "hjem" å at dere evt finner spilleren i meg som dere er ute etter http://steamcommunity.com/id/Flokiiii/ Lenke til kommentar
seppola92 Skrevet 20. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2015 Fortsatt ute etter Team Lenke til kommentar
seppola92 Skrevet 31. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2015 bumpidump! Lenke til kommentar
seppola92 Skrevet 31. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2015 Er ganske hjelpsom i lag også, Når det kommer til å finne ut taktikk o.s.v, Er noe eg også er veldig glad i å være med på så det kanskje blir litt lettere (Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå