Gå til innhold

Atlanterhavsvegen 13 des 2015 ..andre vegen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde , det er ikke ofte en veistump kan bli et vakkert motiv , denne og bl.a Trollstigen hører til unntakene .

Flott komposisjon , fint lys og en fin dramatisk himmel .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig bilde , det er ikke ofte en veistump kan bli et vakkert motiv , denne og bl.a Trollstigen hører til unntakene .

Mvh

Alec

Tusen takk Alec! :)

Ja, dette er en fin veistump. Jeg syklet over den i fjor, det var en veldig fin tur.  Det begynner å bli i overkant mye turister her i sommersesongen nå, det står bobiler all over the place.  Men den kan besøkes hele året, flott i ruskevær også.  Det er ikke bare vegen i seg sjøl som gjør opplevelsen, men lyset og fargene setter prikken over i'en.

Skal jeg ta flere bilder å legge ut herfra synes du? Jeg har jo et lite arsenal.. :wee:

Lenke til kommentar

99% av bilder tatt fra dette stedet er jo den andre vegen, som ditt forrige bilde for øvrig. Men jammen synes dette ble enda bedre. Fint perspektiv og fint lys, og som vanlig fra deg en god komposisjon.

Fint og litt annerledes bilde fra Atlanterhavsveien. Liker linjene og de gode fargene. Kjørte der for et par år siden og siden veien var så kort ble det flere runder frem og tilbake.

Hei Ragnar og Eva!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. :)

Akkurat denne dagen hadde jeg bare bil, men sist jeg var der, på sommeren i fjor, da hadde jeg stappet sykkelen med meg i bilen. Jeg parkerte på bensinstasjonen på Averøya og syklet frem og tilbake. Det var en strålende fin løsning. Når man har sykkel kan man stoppe alle rare steder der det er umulig med bil. :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig forstår jeg hvorfor både du og Ragnar har "andre vegen" i tittelen. Trodde dere hadde gått med ræva føre før jeg sjekket bildet du henviser til.

Fint utsnitt og komp i et vær som jeg ville holdt meg inne i.

Roar

Det var da fint vær dette her?! Litt kadt men helt innafor :) Da skulle du sett dette stedet når det virkelig er uvær!

Det er jo Hustadvika rett der ute! Bølgene står over vegen da. :)

Ser du de fine fiskebruene langs vegen? Noe for deg også dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Mvh

Alec

Tusen takk Alec! :)

Ja, dette er en fin veistump. Jeg syklet over den i fjor, det var en veldig fin tur.  Det begynner å bli i overkant mye turister her i sommersesongen nå, det står bobiler all over the place.  Men den kan besøkes hele året, flott i ruskevær også.  Det er ikke bare vegen i seg sjøl som gjør opplevelsen, men lyset og fargene setter prikken over i'en.

Skal jeg ta flere bilder å legge ut herfra synes du? Jeg har jo et lite arsenal.. :wee:

Hei Helene !

Du må gjerne legge ut flere bilder fra Atlanterhavsveien.

Liker dem.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...