pettmic Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hei. Er det noen her som har erfaringer eller meninger om Colorcase Neon Black? Hvor mye må man betale får og få en strømforsyning til kabinettet? Så billig som mulig... åpen for andre forslag på kabinett. Petter Lenke til kommentar
E.T Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ta Lian LI på microplex. Det er så absolutt de beste,Og stiligste, kabinettene du får tak i. Lenke til kommentar
pettmic Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ta Lian LI på microplex. Det er så absolutt de beste,Og stiligste, kabinettene du får tak i. Men de er alt for dyre for meg... tenkte og holde meg på ca 500 kr for kabinettet da... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 hmm.. ok. Kjøp heller Q-tec transparent light i såfall.. den er digg =) du finner den for rundt 5-600 på komplett. det følger med 1stk kald katode med lydsensor, og 3 kabinettvifter med lys på. Det er supert kjøp. Lenke til kommentar
pettmic Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 hmm.. ok. Kjøp heller Q-tec transparent light i såfall.. den er digg =) du finner den for rundt 5-600 på komplett. det følger med 1stk kald katode med lydsensor, og 3 kabinettvifter med lys på. Det er supert kjøp. Er det lurt da? Jeg har hørt så mye dritt om q-tec?!?!?! Jeg har en venn som synes q-tec er veldig bra(han har det selv). og ingen feil, men mange her sier det er dritt? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har det kabinettet selv, det bråker no j****, men jeg hører alltid på musikk så jeg merker ikke det , ellers spiller jeg.. Mange sier at det er så bøyelig stål, men selv har jeg aldri merka det (det gamle var verre) Så vis du ikke har mere penger så er det ett greit kjøp, men det fins bedre kabinetter til samme penge Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ja, vi har vel alle sett lian li's nye kjøleskap? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL Sorry, måtte bare si det. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 aero ikke så dyrt ganske bra Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 aero ikke så dyrt ganske bra Enig, Aero er fine kabinetter til en billig penge. Fåes forsåvidt på 3dfxcool. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ja, vi har vel alle sett lian li's nye kjøleskap?http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL Sorry, måtte bare si det. Hehe ja, ser ut som et kjøleskap. Men så er det forbanna stilig og da, etter min mening! Koster skjorta gjør det og.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ja, vi har vel alle sett lian li's nye kjøleskap?http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL Sorry, måtte bare si det. Hehe ja, ser ut som et kjøleskap. Men så er det forbanna stilig og da, etter min mening! Koster skjorta gjør det og.. Personlig så syns jeg ikke at kjøleskap er så grusomt stilig Kaste pc'n i frysern og si at jeg har brukt mer penger på et kabinett enn dere! Altså, skjønner enda ikke hva som er stilig med et kjøleskap. Personlig så holdt jeg på å le meg ihjel når jeg så det kabinettet der. HP sitt kabinett er mercedes i forhold jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå