Gå til innhold

Beste "arcade shooter"?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lyst på et morsomt skytespill, sikler etter Overwatch men det kommer vel ikke ut før neste år en gang.

Prøvde COD BO3 men det var fryktelig dårlig optimalisert for min pc, så det funket ikke noe særlig.

Hvordan er BF4? Battlefront? Noen andre tips`? Er åpen for alt annet enn COD og CS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BF4 er jo en bra arcadeshooter, det er fortsatt greit med aktivitet også. Spillet, slik det er nå, er også veldig stabilt, egentlig slik det er nå er slik det skulle vært ved launch.

Kjøp det, også hopper du inn å kjører litt Gun Master, slik at du får åpnet opp litt våpen og attachments kjapt, også kan du jo hoppe på noen runder med Chain Link etterpå. Dice Friends (Nederland) er favorittserveren min.

Lenke til kommentar

Jeg har enda til gode å se et første/tredjepersons skytespill (med faktisk bevegelsesfrihet) i en spillehall. Der går det gjerne i railshooters og bullet-hell 2D-skytespill.

Hvis du i stedet mente en lavterskel FPS, så er det mange gode eksempler i tråden her. Men jeg vet ikke om jeg vil regne Q3A/Quake Live som ett av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...