Gå til innhold

Klage på eksamen -> stryk -> kont?

Anbefalte innlegg

Hadde i år en eksamen som dessverre gikk vesentlig dårligere enn forventet. Faktisk gikk det såpass ille at jeg håper jeg stryker, slik at jeg får tilgang til konten. Worst case scenario vil jeg si er å få en E eller D, noe jeg absolutt ikke vil være meg bekjent av. Jeg tenker derfor å klage dersom jeg får nevnte karakter(er) i håp om å enten få C+ eller stryke. Om klagen min resulterer i stryk, vil jeg da ha tilgang på konten? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg, så klagde med samme tankegang som deg. Det ført til at vedkommende gikk fra E til Stryk. Han fikk ikke svaret før resultatene fra konteeksamen var ferdig (4 mnd tok det før han fikk svar fra klagen).

Det førte til at han måtte ta ordinær eksamen. Jeg lurer på hvorfor du ikke leverte helt blank på eksamen, hvis du ikke får tilgang til konteeksamen.

Lenke til kommentar

En venn av meg, så klagde med samme tankegang som deg. Det ført til at vedkommende gikk fra E til Stryk. Han fikk ikke svaret før resultatene fra konteeksamen var ferdig (4 mnd tok det før han fikk svar fra klagen).

Det førte til at han måtte ta ordinær eksamen. Jeg lurer på hvorfor du ikke leverte helt blank på eksamen, hvis du ikke får tilgang til konteeksamen.

Jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier at jeg brukte halve eksamenstiden på å vurdere om jeg skulle konte. I ettertid ville det klart vært best, men jeg ville helst unngå det siden jeg har mye annet å gjøre for tiden. Var først da jeg så fasiten at jeg skjønte at det var en dårlig beslutning. Får virkelig håper jeg stryker  :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...