Gå til innhold

Hercules Radeon 9800SE AIW


fredriku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp, derfor er det ikke noe poeng å flashe biosen. Får like mye ut av kortet med softmod! En flash vil ikke stille opp spenninga på ram/core fordi spenningsregulatorene er faste på kortet, så vidt jeg vet. For å gjøre det må en da modde kortet fysisk.

Så softmod kortet, det er tingen! :-)

Lenke til kommentar
vel, norrick, har du prøvd å modde det ennå?

hadde satt pris på å få en pm av deg, for å høre om det funka. for da vet jeg om jeg skal gå for C3D eller Hercules kortet;)

men, takk for alle innspill;)

You're PM'ed!

Kortet er et Connect3d 9800SE AIW, kjøpt hos databutikken.com

Modden fungerte 100%, har testet med fillratetesten til 3dMark 2003 (multitexturing) og scoren skvatt helt uten videre opp til det dobbelte!

Et helt hærlig kort som kan moddes og attpåtil er den en ganske så god overklokker (2.8ns minne).

Ikke noen sjakkbord effekt her nei!

 

Med tanke på at et ekte 9800Pro AIW koster 4k5 og at dette SE kortet koster 2k så er det uten tvil mitt beste kjøp noensinne.

 

En gladere gutt en meg pr. dag må dere leite lenge etter. *grin*

 

Kansje det hadde vært fint med en sticky post om subjektet "9800SE AIW -> 9800PRO AIW, post deres erfaringer"?

 

Jeg vil prøve med en slik post for å se om moderator gjør den sticky slik at andre kan fortelle sin historie og muligens gi andre en pekepinn om hva de bør kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...