Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Hvem sa at du skulle tenke, jeg sa MELLOM tankene. Det krever at du stilner tankestrømmen ved å holde oppmerksomheten på la oss si "nesetippen", helt til den stopper opp, så er du ute av strømmen og kan observere at den er der mens du er ute av den og står helt i ro. To bevissthets-plan, antar at du ofte er på det planet når du sover. Så det gjelder bare å slappe helt av men ikke sovne. Altså en teknikk som alle kan lære seg, ikke noe mer mystisk enn som så Det ser ikke ut som noen ting, hvis du ser noen ting er det egen bevissthet som viser seg frem Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Dæger'n du er dyktig! Jeg legger meg flat _0_____j Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Hadde ikke ventet meg annet Lenke til kommentar
t_o_m_m_y Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Ughhh, metafysisk paradoks prat. ødeleggelse all logisk tankegang og logiske retningslinjer linjer. Hei jeg er en metafysisk person, Jeg sier noe men samtidig sier intet, Aummmmmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå