igxx Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Går på universitet og av personlige grunner har jeg ikke følgt med i et av fagene. og spørsmålet er om det er noen forskjell på å ikke møte opp, prøve å svare riktig og bare få en f, eller bare levere inn blankt. Er det noe forskjell? Endret 14. desember 2015 av igxx Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ja, du får vel bare Konte eksamenen hvis du møter opp. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Går på universitet og av personlige grunner har jeg ikke følgt med i et av fagene. og spørsmålet er om det er noen forskjell på å ikke møte opp, prøve og svare riktig evt bare levere inn blankt. Er det noe forskjell? Jeg har forstått det slik at man må møte opp, sitte minst en halvtime for så å lever blankt om en ønsker å konte. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hvis du møter opp kan du kanskje bullshitte deg til en ståkarakter. Verdt forsøket. Når du vet du ikke kan en dritt slipper du eksamensnerver også. 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 En blank F og en dårlig besvarelse som vurderes til F teller jo helt likt. Hadde det samme i et fag på universitetet, fordi jeg tar 120 studiepoeng i dette studieåret, og slurvet litt i arbeidet, hadde tenkt å konte frem til jeg fikk eksamen. Da tenkte jeg bare fuck it, og prøvde å bullshitte meg gjennom, har enda ikke fått svar på hvordan det har gått, men angrer ikke på det i det hele tatt. Står jeg er jeg meget fornøyd med avgjørelsen, hvis ikke har jeg nå bare mistet et par timer av en dag anyways kontra hvis jeg hadde gått for blank besvarelse. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå