Gå til innhold

En eneste betingelse!

Anbefalte innlegg

For de som foretrekker å sitte inni bilen gjør så gjerne det! Selv syntes jeg at man fort mister mye av bildet, dermed at man ser veien dårligere!

Derfor foretrekker jeg view hvor jeg kjører fra panseret (Slik det er å kjøre bil) Titter helst litt ned for å se hvor fort jeg kjører! (Nei, har dessverre ikke nyeste BMW'en med kjøreinfo på frontruta, og grunnen til at de har gjort det på denne måten er at man i 99% av tilfellene faktisk må se litt ned for å titte på speedometerT!!!)

Blir litt lavt å kjøre fra støtfangeren selv om dette er det absolutt beste med tanke på hva man får med seg av viktig informasjon fra veien! Når man crusier rundt på veien er det lite som faktisk forstyrrer blikket ut fra bilen! Det hjernen og øynene oppfatter er veien og lite annet i motsetning til incar view på bilspill!

Blir noe helt annet å kjøre bil enn å kjøre på en liten 21"!! Normalt oppegående mennesker ville nok ikke helt sammenlikne det å sette ræva i et bilsete og titte på en skjerm!

Til dere som tror dere blir verdensmestere i traffikken av å kjøre mye bil spill, Dere tar FEIL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare for å nevne det for de som ikke visste det, EA Games lager ingen spill...  ;)

Virkelig :shrug: Som Dice og BF1942? Hva med FIFA?

Battlefield utvikles av Digital Illusions - FIFA 2004 utvikles av EA Sports. For riktig utvikler kan dere søke på produktet her på Gamer.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...