Gå til innhold

En eneste betingelse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører du bil med skylapper du altså?

Vet ikke helt hvordan du sitter når du kjører din bil men men... det får være din sak ;)

Jeg kjører på en vanlig måte, man har da både dybde- og sidesyn skjønner du. Må du ta øynene av veien for å se dashbordet eller f.eks. sidespeilene? Er du svaksynt eller noe?

Lenke til kommentar
Hva er dette for noe dritt? Hvorfor har EA kuttet ut dette??? ARGH!  :grumpy:

Fordi det er urealistisk? Når du sitter i en skikkelig bil ser du for pokker ikke rattet og hele dashbordet når du kjører

Urealistisk..dersom du synes det er urealistisk burde du ta å sette deg i en skikkelig bil... :lol::lol:

Lenke til kommentar

er endel av dere jeg helst ikke møter i trafikken tror jeg. Lærte for mange år siden at man burde følge med på speedometer o.l., og både titt og ofte oppdager jeg denne... Så, enten har noen av dere bare kjørt tråbil, eller så er dere bare skremmende :D

Lenke til kommentar

Fordi det er urealistisk? Når du sitter i en skikkelig bil ser du for pokker ikke rattet og hele dashbordet når du kjører

Jepp, 3rd-person derimot er jo knusende realistisk, ofte jeg svever over og bak min egen kropp når jeg kruser rundt i bilen min (som egnetlig ikke er min, men det er ikke så veldig relevant, forøvrig er vel krusing også litt drøyt for en bil som ikke klarer å kjøre i 60 på tredje uten å miste fart om det er mer enn en halv grads helling, føler meg som en pensjonist når jeg kjører rundt med 2 giret og 5000 omdreininger)

AtW

Lenke til kommentar

Da er det bedre å gire opp og holde 80 for en hver pris, for når du kjører så fort høres det ikke så teit ut med mange omdreininger. Jeg tror ikke nfs:u er ment for å være spesielt realistisk hvis jeg skal dømme ut fra demoen. Jeg synes også det er skuffende at man ikke kan tune delene på bilen. Da holder jeg meg heller til street legal redline.

Lenke til kommentar

Det eneste bilspillet jeg har vært borti hvor cockpit view er realistisk, er i Racer (den gratise bilsimmen fra www.racer.nl) - for du kan justere utsikten i alle akser (X, Y og Z). Slå den.. har aldri sett noe lignende.

Generelt foretrekker jeg enten cockpit eller panser view. Panser for den ekstreme fartsfølelsen man gjerne får på den måten, samtidig som utsiktspunktet ikke er for lavt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

nå vet jeg ikke hvilken japse bil du har, men sist gang jeg plasserte ræva mi i bmwn så var interiør en del av gimmicken.

nå kan det hende at du kjører som en gammel dame - dvs at du sitter kroket og bøyd over rattet med trynet oppi frontruta, isåfall ser jeg poenget ditt.

hadde jeg ikke sett noe til rattet samt dashbordet så hadde jeg ikke vågd å kjørt forbi en fartskontroll, ettersom det da er umulig å vite nøyaktig hvor fort jeg kjører.

personlig mener jeg det er en uting at de har fjernet det litt mer realistiske preget av bilspillene, det hadde ikke vært så fordømt vanskelig å lage 2 forskjellige moduser, en uten ratt og dashbord osv, og en med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...