Ghost Of Death Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ok, her er saken: Jeg har allerede svidd av et hovedkort, og nå lurer jeg, hvor langt kan jeg strekke meg med den passive kjølinga som er på Asus A7N8X Deluxe/GD? Jeg kjører nå 216 MHz FSB, og jeg vil opp så lang som stabiliteten vil nå! Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Ingen som vet? Forresten, dere kan vel bare fortelle meg om temperaturmålinga på kortet er rett? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du kan jo montere ny kjøling på da... Hvis det e northbridge du klager på så går det sikker ann å modifisere en Tt Golden Orb som koster bare 25 kroner på 3dfxcool.no . Jeg skal gjøre det Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Klager ikke, bare lurer på hvor mye jeg kan kjøre Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ok, her er saken: Jeg har allerede svidd av et hovedkort, og nå lurer jeg, hvor langt kan jeg strekke meg med den passive kjølinga som er på Asus A7N8X Deluxe/GD? Jeg kjører nå 216 MHz FSB, og jeg vil opp så lang som stabiliteten vil nå! Hvorfor tror du at folk kan svare på dette? Det eneste korrekte svaret du vil få er ved å prøve selv. Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvor langt er du villig til å strekke deg og pengeboken ? 225MHz skulle gå fint med disse mods : http://www.maximumoc.com/guides/a7n8x_modding.html Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Ok, her er saken: Jeg har allerede svidd av et hovedkort, og nå lurer jeg, hvor langt kan jeg strekke meg med den passive kjølinga som er på Asus A7N8X Deluxe/GD? Jeg kjører nå 216 MHz FSB, og jeg vil opp så lang som stabiliteten vil nå! Hvorfor tror du at folk kan svare på dette? Det eneste korrekte svaret du vil få er ved å prøve selv. Ok, hvis du ikke akter å gi meg et svar, la være å poste i dette temaet...! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ok, her er saken: Jeg har allerede svidd av et hovedkort, og nå lurer jeg, hvor langt kan jeg strekke meg med den passive kjølinga som er på Asus A7N8X Deluxe/GD? Jeg kjører nå 216 MHz FSB, og jeg vil opp så lang som stabiliteten vil nå! Hvorfor tror du at folk kan svare på dette? Det eneste korrekte svaret du vil få er ved å prøve selv. Ok, hvis du ikke akter å gi meg et svar, la være å poste i dette temaet...! Poenget min gode mann, er at det er KUN DU som har svaret. Lenke til kommentar
razer Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 For en gangs skyld enig med BenSin her Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 saken var ikke stabiliteten (som det kanskje hørtes ut som) Men hvor langt jeg kunne sette opp FSB UTEN å drepe hovedkortet. Jeg har ingen planer i å modde kortet fysisk Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 saken var ikke stabiliteten (som det kanskje hørtes ut som) Men hvor langt jeg kunne sette opp FSB UTEN å drepe hovedkortet. Jeg har ingen planer i å modde kortet fysisk Vel, da burde du kanskje ha formulert deg litt annerledes. Uansett, det skal mye til for å drepe et hovedkort, regner med at prosessoren din / ramen din stopper lenge før det er noen fare for hovedkortet. Som sagt, prøv deg frem, og pass på temperaturene. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 216 hørtes sinnsykt mye ut på A7N8X iallefall. Mitt gamle klarte ikke mer enn 192 De fleste stopper vel rundt 200. A7N8X har aldri vært noe godt kort å overklokke med. Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 mit gammle a7n8x deluxe rev. 1.04 klarte max 228 uten noen som helst modding men det røyk etter en uke da er ikke helt sikker på hvorfor har rev 2.0 nå og det klarer max 224 Lenke til kommentar
korny Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 min har en FSB på 217 100% stabilt. 1 mer så kan jeg kun spille i ca 1 time i BF1942 før den går ut av spillet Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg kjører mitt Deluxe 2.0 på 220FSB 24/7. Satt på ekstra vifte Papst 12db på NB og Zalman på SB. Tror det er minnebrikkene som stopper høyere FSB. (jeg bruker offisiell 1.07) Bruk Uberbios 1.04 - den gir høyest FSB klokk. Det er de som har 240-250FSB (uten mods hevder de) Les mer på: http://www.nforcershq.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå