lawre Skrevet 14. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Hei! Så denne flotte kreasjonen på et bilde her om dagen og tenkte at denne var midt i blinken som julegave til fruen Men mine google-skills svikter meg, jeg finner ingenting lignende på nett. Ikke har jeg sett noe lignende i butikk heller. Kan noen hjelpe meg til å finne ut hvor denne, eller noe lignende kan kjøpes? Takk på forhånd! ---- Funnet på Cubus - takk for hjelpen! Endret 18. desember 2015 av lawre Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Vanskelig å finne noen som har tynnt stoff, men er noen av disse ca riktige? http://www.amazon.com/b?node=9056946011 Søk på "onesie pajamas" "onesie night wear" "one piece nightwear" "one piece sleep wear" etc. Endret 14. desember 2015 av Belphegor 1 Lenke til kommentar
lawre Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2015 Vanskelig å finne noen som har tynnt stoff, men er noen av disse ca riktige? http://www.amazon.com/b?node=9056946011 Søk på "onesie pajamas" "onesie night wear" "one piece nightwear" "one piece sleep wear" etc. Takk for svar De på amazon er ikke helt det jeg leter etter, og de kommer nok ikke frem til jul desverre. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 14. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) For eksempel har Victoria's Secret, Tillys og OnePiece Slim drakter som ligner. Edit: Rett etter å ha postet kom jeg på hvorfor mønsteret virket så kjent, de selger den på Cubus! Her. Endret 14. desember 2015 av Flying 1 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 1. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2016 Jeg har flere sånne fra Cubus er deeeeeiliiilig å sove i hver natt blir som en fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå