Ovidia2 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Windowlight Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Flott komposisjon og nydelig lys gir en "dystervakker" stemning. Merkelig motiv egentlig. Jeg skjønner ikke hva den kassen(?) er. Det ser ut som noe som hører til ute, men er plassert litt tilfeldig inne i rommet. Interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Nydelig komposisjon i s/hv . Flotte kontraster og linjer i bildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Tusen takk for tilbakemeldingene fra dere Lassern og Alec! Ja mange ganger er det ikke selve motivet som er det viktige synes jeg men opplevelsen av det man ser. Her er det et skap i en nedlagt fabrikk som stor halvveis foran vinduet. Liker det som ikke er helt som det skal så man reagerer litt. Og det var også fargen på skapet og lyset fra vinduet samt det som er utenfor vinduet som jeg likte og som fanget min oppmerksomhet. MVH Tove Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Flott dette Tove Mvh Bekir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg