Ragnar Skj Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Forskjellige boformer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 God fortelling, med hensynsfull diskresjon, om å hvordan noen tilbringer sine dager, adskillig lettere forankret til sted enn de fleste. Grunnene kan være flere. Fin tekst du tar med, som setter ting i perspektiv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Noen har hele sitt liv i noen poser , det er forskjellige årsaker til det . Likevel går folk forbi og snur seg bort - ute av øye ute av sinn. Flott fanget og formidlet. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Fint dokumentert, og ikke minst beskrevet tekstlig! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 God fortelling, med hensynsfull diskresjon, om å hvordan noen tilbringer sine dager, adskillig lettere forankret til sted enn de fleste. Grunnene kan være flere. Fin tekst du tar med, som setter ting i perspektiv. Takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Noen har hele sitt liv i noen poser , det er forskjellige årsaker til det . Likevel går folk forbi og snur seg bort - ute av øye ute av sinn. Flott fanget og formidlet. Mvh Alec Riktig som du beskriver, og som vi kan se av bildet, de fleste snur seg bort og later som ingen ting. Fint at du ville kommentere bidraget ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Fint dokumentert, og ikke minst beskrevet tekstlig! Hyggelig at noen vil kommentere denne type bilder, det blir jo en form for dokumentasjon, så takk skal du ha for det. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Teksten minner litt om lasaron og trubadur Carl Hjalmby som rakk å gi ut et par album før han takka for seg for godt. Noen har jeg skrivi sjøl også og dukker kanskje opp her innimellom hvis jeg har bilder som passer. God dokumentasjon av en som ser ut til å ha hele sin tilværelse med seg. har jo sett noen i Oslo med stjålne handlevogner der de har med seg alt de eier. Husker ei jeg ofte hadde med meg på trikken når det var kaldt - gratis selvfølgelig. H hadde alt hun eide i to plast bæreposer. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Som mange allerede har nevnt, så er dette ett godt dok-bilde av en brutal virkelighet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Teksten minner litt om lasaron og trubadur Carl Hjalmby som rakk å gi ut et par album før han takka for seg for godt. Noen har jeg skrivi sjøl også og dukker kanskje opp her innimellom hvis jeg har bilder som passer. God dokumentasjon av en som ser ut til å ha hele sin tilværelse med seg. har jo sett noen i Oslo med stjålne handlevogner der de har med seg alt de eier. Husker ei jeg ofte hadde med meg på trikken når det var kaldt - gratis selvfølgelig. H hadde alt hun eide i to plast bæreposer. Roar Takk for din tilbakemelding, informative og interessante opplevelser/betraktninger. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Som mange allerede har nevnt, så er dette ett godt dok-bilde av en brutal virkelighet. Mvh. Rolf Takk for en god og treffende kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg