Gå til innhold

Forskjellige boformer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Noen har hele sitt liv i noen poser , det er forskjellige årsaker til det . Likevel går folk forbi og snur seg bort - ute av øye ute av sinn.

Flott fanget og formidlet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Noen har hele sitt liv i noen poser , det er forskjellige årsaker til det . Likevel går folk forbi og snur seg bort - ute av øye ute av sinn.

Flott fanget og formidlet.

Mvh

Alec

Riktig som du beskriver, og som vi kan se av bildet, de fleste snur seg bort og later som ingen ting. Fint at du ville kommentere bidraget !

Skj

Lenke til kommentar

Teksten minner litt om lasaron og trubadur Carl Hjalmby som rakk å gi ut et par album før han takka for seg for godt.

Noen har jeg skrivi sjøl også og dukker kanskje opp her innimellom hvis jeg har bilder som passer.

God dokumentasjon av en som ser ut til å ha hele sin tilværelse med seg.

har jo sett noen i Oslo med stjålne handlevogner der de har med seg alt de eier.

Husker ei jeg ofte hadde med meg på trikken når det var kaldt - gratis selvfølgelig. H hadde alt hun eide i to plast bæreposer.

Roar

Lenke til kommentar

Teksten minner litt om lasaron og trubadur Carl Hjalmby som rakk å gi ut et par album før han takka for seg for godt.

Noen har jeg skrivi sjøl også og dukker kanskje opp her innimellom hvis jeg har bilder som passer.

God dokumentasjon av en som ser ut til å ha hele sin tilværelse med seg.

har jo sett noen i Oslo med stjålne handlevogner der de har med seg alt de eier.

Husker ei jeg ofte hadde med meg på trikken når det var kaldt - gratis selvfølgelig. H hadde alt hun eide i to plast bæreposer.

Roar

Takk for din tilbakemelding, informative og interessante opplevelser/betraktninger.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...