Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chromebook og Chromebox har eget operativsystem fra Google som er sentrert rundt internett, og da spesielt Google sine tjenester. Helt enkelt forklart så er hele operativsystemet sentrert rundt nettleseren Chrome. Det du kan gjøre i Chrome andre steder kan du og gjøre på en Chromebook og Chromebox.

Dokumenter og lignende kan opprettes og redigeres via Google Dokumenter, Google Regneark og Google Presentasjoner. Filene lagres i Google Drive.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har brukt Chromebook (HP Chromebook 14) i rundt 1 år, og den funker bra til de fleste "vanlige ting". Bruker google docs til dokumenter og nettleser til alt annet. Bilder og video funker også helt greit. Hvis du skal gjøre noe mer enn det burde du lete andre steder. HP Steam maskinene kan være et alternativ. De er basically like som Chromebook 14, men de kjører windows. De blir kanskje litt tregere pga. windows, men du får mer fleksibilitet. 

Jeg sitter nå på Macbook Pro Retina og til "vanlige ting" er de eneste fordelene trackpaden, skjermen og høyttalerne.

Jeg ville gått for HP Steam fremfor HP Chromebook 14 i disse dager.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...