RuneHansen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Hei! I juni/juli perioden fikk jeg smerter i halebeinregionen, da kunne jeg såvidt løpe/eller gå. I august var jeg på stranda, og da landet jeg rett på en stein, om jeg ikke husker feil. Jeg tror jeg har disse smertene herfra, men er ikke sikker.Siden den gang har smertene blitt mye bedre, og nå har jeg bare vondt når jeg sitter på et hardt gulv og strammer halebeinet, men ellers merker jeg ikke. Har ikke gått til legen med dette. Men den siste mnd har jeg hatt litt rar avføring.Hva kan det være? Er btw 17 år. Endret 14. desember 2015 av RuneHansen Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Ingen? - Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Gå til legen da vel. Hva hvis noen skrev noe her som fikk deg til å slå deg til ro med noe som senere viste seg å være mer alvorlig? Hvis du sliter med å kontrollere avføringen er jo det absolutt noe du burde fått sett på. Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Gå til legen da vel. Hva hvis noen skrev noe her som fikk deg til å slå deg til ro med noe som senere viste seg å være mer alvorlig? Hvis du sliter med å kontrollere avføringen er jo det absolutt noe du burde fått sett på. Jo jeg kan kontrollere avføringen, skrev feil. Hva vil det si å ikke kontrolle avføringen? At du driter på deg når som helst, eller? Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) . Endret 14. desember 2015 av RuneHansen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) *snip* Endret 14. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Følger du etter meg? Fy.faen. Skaff deg et liv, ensomme søppelkasse. Jeg svarte på hva ukontrollert avføring var, et bilde sier mer enn 1000 ord. Jeg har ingen interesse av å følge etter deg din ensomme kompostbinge. Tar tilbake det jeg skrev. Drøyt av meg, beklager. Men er ikke ukontrollert avføring at du kan drite på deg, når som helst? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jo, det er det. Har bæsja på meg i voksen alder jeg i ettertid så er det veldig morsomt å tenke på Man kan spy "bæsj" hvis man har ekstrem forstoppelse så musklene presser feil vei, det er faktisk en ting. Redigerer bort det slemme med en gang jeg Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Jo, det er det. Har bæsja på meg i voksen alder jeg i ettertid så er det veldig morsomt å tenke på Man kan spy "bæsj" hvis man har ekstrem forstoppelse så musklene presser feil vei, det er faktisk en ting. Redigerer bort det slemme med en gang jeg Ahaha Fordi jeg har trodd at ukontrollert avføring er under selve avføringen når en driter, og ikke får ut bæsjen? Men det er kanskje noe annet? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vel, ukontrollert avføring er muligens et litt vagt ord å bruke for å beskrive anal inkontinens så man kan nok si ukontrollert avføring om fler ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå