J.H Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Fossekall .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Likte godt rammen,, godt løst 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Bitte litt synd at det ble litt blury på øyet til fuglen og området rundt. Ellers fint og litt annerledes fuglebilde. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Flott fugleportrett dette. Skarpt og litt annerledes. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg ville tippet frostrøyk fra åpent vann, men har man blikket og ferdighetene for det hvilket jeg ikke har så kan illusjonen skapes slik du har gjort det her. Skarphet, farger og detaljer i fjærdrakta samt godt lys i øyet på "kællen" har heller ikke gått meg forbi. Roar 1 Lenke til kommentar
J.H Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Takk for tilbakemeldinger :-) Helene: Det blurry øyet skyldes som du ser en kvist med rimfrost som dekker øyet, ser du nøye etter ser du konturene av kvisten. Jeg synes det er nettopp denne "skutt gjennom kvist og kvast" effekten som gjør bilde litt forskjellig fra mengden andre fossekall-portrett. Men smaken er som baken :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg