Lassern Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Barfrost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Her ville jeg ryddet oppe i venstre hjørne, enten kuttet bort kvisten der via ett toppkutt, evt klonet den bort. Den havnet litt oppi kanten liksom. Ellers er bildet helt praktfullt! Såååå fine farger! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Var jo helt supert dette, flotte farger og fin skarphet og komp. Er enig med Helene, den greina oppe t.v. var litt forstyrrende for helheten.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Tusen takk for kommentarer, Helene og Fredrik. Hyggelig at dere likte bildet. Det var så vakkert ute i dag. Kvisten fikk en litt uheldig plassering. Jeg lagde faktisk en variant uten kvist, men valgte likevel å legge ut denne fordi den avslutter bildet på en måte. Det føltes som noe manglet når jeg fjernet den. Antagelig bare jeg som føler det sånn fordi jeg lot den inngå i komposisjonen når jeg tok bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Flott bilde med barfrostens duse fargepalett . Herlig lys gjennom de frostkledde trærne . Også jeg går for v2 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Flott bilde med barfrostens duse fargepalett . Herlig lys gjennom de frostkledde trærne . Også jeg går for v2 . Mvh Alec Takk for hyggelig kommentar, Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg